خرید حوله بچه گانه به صورت اینترنتی

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت خرید حوله بچه گانه و نوزادی با قیمت استثنایی این امکان را برای خریداران فراهم نموده تا متقاضیان خرید گرامی بتوانند با بررسی دقیق و آگاهی از لیست قیمت حوله های تولیدی بچه گانه کارخانه زرین ساپ تجربه یک خرید مفید و عاری از هرگونه عیب و نقصی را داشته باشند.

صادرات حوله

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ توانسته در صنعت صادرات حوله نوزاد و بچه گانه نیز رشد و پیشرفت بسیار چشم گیری داشته باشد. این شرکت توانسته بیش از نیمی از آمار صادرات حوله کشور را به خود اختصاص دهد. می توان از جمله کشور هایی که شرکت زرین ساپ محصولات حوله ای خود را ارسال نموده به کشور های: عراق،روسیه، بلاروس، افغانستان، ارمنستان، ایتالیا و کشور های متعدد دیگر اشاره کرد.

خرید حوله بچه گانه و کودک در بازار ایران

خرید حوله بچه گانه و کودک در بازار ایران

شاید مهمترین قشر مصرف کننده حوله های تن پوش را بتوان قشر کودک و نوزاد دانست؛ مصرف کنندگانی که تا چند سال پیش از حوله های متری استفاده می کردند و امروزه بیشترین کاربرد حوله های تن پوش را به نام خود ثبت کرده اند. در این نوع حوله ها، تمرکز روی طرحهای اِعمال شده بر حوله است. حوله های تن پوش نوزاد تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و طبیعتا استفاده از نقشهای کارتونی می تواند جذابیت حوله را نیز بسیار افزایش دهد.

بهترین مارک حوله نوزاد

بهترین مارک حوله نوزاد

یکی از مهم‌ترین موارد در مراقبت از پوست کودک ،انتخاب بهترین مارک حوله نوزاد است. حمام کردن به صورت روزمره و درصورت امکان در زمان معینی از روز به کودک احساس آرامش و طراوات می‌دهد.برای جلوگیری از ایجاد قرمزی و در اصطلاح عامیانه سوختگی پوست کودک می‌بایست بدن نوزاد را روزانه و به صورت موضعی شست‌وشو داد. حوله و خشک‌کن نوزادی از جمله لوازم ضروری برای خشک کردن و جذب رطوبت بدن نوزاد هستند.

تولیدی انواع حوله بچه گانه

تولیدی انواع حوله بچه گانه

چندین سال اخیر برند های ایرانی در زمینه تولید انواع حوله های بچه گانه به شکل کاملا تخصصی فعالیت داشته اند و کیفیت محصولات به حدی بالا می باشد که حتی محصولات ایرانی این روزها رقیب سرسختی برای محصولات مشابه خارجی شناخته می شوند.انواع حوله بچه گانه خانواده ای بزرگ با انواع مختلفی (حوله های حمامی بچه گانه، حوله دستی بچه گانه، حوله ورزشی بچه گانه و … ) می باشند،

اما ویژگی مشترک در بین حوله های بچه گانه طبیعی بودن مواد اولیه است، چرا که پوست بچه ها به نسبت بزرگسالان بسیار حساس و آسیب پذیر بوده بنابراین استفاده از متریال طبیعی بسیار حیاتی است که تولید کنندگان ایرانی توجه ویژه ای به این موضوع دارند.محصولات بچه گانه ایرانی با درنظر گرفتن شرایط پوست بچه ها تولید می شوند و به همین سبب از ایجاد هرگونه خشکی پوست، خارش، قرمزی و … جلوگیری می کنند.

خرید حوله بچه گانه عمده

خرید حوله بچه گانه عمده

مرکز خرید حوله بچه گانه زرین ساپ در تلاش است که برای رفاه حال هر چه بیشتر مشتریان قیمت محصولات خود را در مناسب ترین سطح ممکن نگه داشته تا از این طریق امکان خرید برای تمامی مشتریان فراهم شود.حوله های بچه گانه ایرانی با بهترین بسته بندی در سایت های معتبر به فروش می رسند و در کوتاه ترین زمان ممکن به خریداران تحویل داده می شوند.

حوله نوزاد ایرانی

حوله نوزاد ایرانی

هنگام خرید سیسمونی برای نوزادی که در راه است، از خرید حوله غافل نشوید، چون نوزاد تازه متولد شده بعد از گذشت چند روز از تولد، باید به حمام برده شود و یکی از وسایل ضروری برای او استفاده از حوله است.در نتیجه حوله ای که برای خرید انتخاب می کنید باید تمامی ویژگی های بهداشتی و کیفی یک حوله ایده آل را دارا باشد.

انواع حوله دستی بچه گانه

انواع حوله دستی بچه گانه

در تولید حوله های دستی بچه گانه و بزرگسال اصلی ترین فاکتور، دوام حوله می باشد چرا که حوله های دستی چندین بار در روز مورد استفاده قرار می گیرند و به همین سبب دوام عامل مهمی در تعیین کیفیت این محصول است، لذا تولید کنندگان ایرانی در تولید حوله های دستی بچه گانه و بزرگسال از متریال اولیه باکیفیت استفاده می کنند و حوله به صورت دوردوزی شده ( با دوخت محکم ) از خطوط تولید خارج می شود.
تنوع در سایز و طرح و رنگ حوله های دستی بچه گانه سبب شده است که این محصول نه تنها مورد استقبال بچه ها، بلکه مورد رضایت والدین نیز قرار بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما