خرید بهترین نوع حوله های پالتویی سایز بزرگ

گروه تولیدی زرین ساپ با مهیا ساختن امکان خرید بهترین نوع حوله های پالتویی در سطح ارزان قابلیت تولید انبوه این نوع حوله را در تیراژ های بالا ، دارا می باشد.

خرید حوله پالتویی بچه گانه

خرید حوله پالتویی بچه گانه

از آنجا که پوست کودک بسیار نازک و حساس است حوله‌ای که برای کودک انتخاب می‌کنید باید کمترین پرز را داشته باشد و آنقدر نرم باشد که در لمس با پوست او،‌ هیچ آسیبی به آن وارد نکند. این حوله  مانند لباس به تن کودک پوشیده می‌شود. ویژگی این حوله‌ها آن است که لازم نیست حوله را روی تن کودک بکشید تا خشک شود.

همه انواع حوله برای پوست مناسب نیست و شما باید انتخاب کننده باشید. بهترین ماده به کار رفته در حوله کودک پنبه است. حوله‌های پنبه‌ای نرم بوده و بسیار جاذب است و به آرامی روی پوست قرار می‌گیرد. یک حوله خوب باید صد درصد نخ پنبه باشد و ترکیبات نخ پلی استر، فلامنت و نایلون نباید در بافت آن باشد.

خرید بهترین نوع حوله های پالتویی سایز بزرگ

خرید حوله پالتویی سایز بزرگ

حوله های پالتویی برای بعد از حمام و بعنوان یک تن پوش جهت خشک و ایمن نگه داشتن بدن از سرما استفاده می شود که کاربرد آن این روزها بسیار بالا رفته است. دو شاخصه مهمی که در خرید حوله پالتویی بسیار مورد توجه قرار می گیرد، یکی سایز حوله هاست و دیگری کیفیت بافت آن و جذب آب می باشد که خریداران بیشتر از سایر موارد به اینها توجه می کنند.

درخصوص سایزبندی برای اینکه جنس خریداری شده مناسب قامت عمومیت باشد، اکثر محصولات در سایز بزرگ وارد بازار می شود. اما درخصوص کیفیت بافت، بایستی چند برند محبوب بازار را مورد بررسی قرار دهیم تا وجه تمایز آنها را با سایر برندها مقایسه کنیم.

 

 

خرید بهترین نوع حوله های پالتویی سایز بزرگ

خرید بهترین نوع حوله های پالتویی سایز بزرگ

قیمت خرید بهترین نوع حوله های پالتویی سایز بزرگ زرین ساپ از سطح ارزان آغاز و تا سطوح قیمتی بالا نیز ادامه پیدا می کند که البته شما باید با توجه به میزان بودجه خود و کیفیت محصولی که قصد خرید آن را کرده اید، اقدام به پرداخت پول کنید و یک خرید هوشمندانه و رضایت بخش را برای خود رقم بزنید.

حوله ارزان قیمت

حوله ارزان قیمت

به‌طور کلی هرچه میزان پنبه در حوله بیشتر باشد قدرت جذب آن بالاتر است زیرا الیاف پنبه به‌طور طبیعی می‌توانند تا ۲۵ برابر وزن‌شان مایعات را جذب کنند. در حوله‌های مصارف روزمره از پنبه‌های استاندارد استفاده شده است. حوله‌های ۱۰۰٪ پنبه ای نرم‌تر و لطیف‌تر هستند و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند.

تولید حوله پالتویی

تولید حوله پالتویی

حوله پالتویی بچه گانه زرین ساپ تولید شده از بهترین مواد اولیه درجه یک ، از مرغوب ترین الیاف صد در صد پنبه  تولید شده و به  دلیل ری اکتیو بودن چاپ ، از ثبات رنگ و شفافیت فوق العاده بعد از شستشو برخوردار می باشد. کیفیت محصولات شرکت زرین ساپ قابل مقایسه و رقابت  با محصولات خارجی است.

 

حوله پالتویی زرین ساپ

حوله پالتویی زرین ساپ

شرکت زرین ساپ با فراهم نمودن شرایط خرید بهترین نوع حوله های پالتویی ، یکی از شرکتهای نوپا؛ اما موفق در صنعت حوله می باشد که توانسته با ارائه محصولاتی متنوع و کیفیت های گوناگون، پاسخگوی سلیقه تمامی اقشار مصرف کننده باشد. این شرکت همکاری ویژه ای را نیز با سایر تولیدکنندگان موفق دارد و توانسته بواسطه این همکاری، قدرت خود را در بازار تثبیت نماید و محصولاتی را عرضه کند که هم در بازار داخل طرفدار دارد و هم بازار صادرات که از نمونه های موفق این محصولات، می توان به حوله پالتویی مردانه و زنانه زرین ساپ اشاره کرد.

سایز حوله پالتویی

سایز حوله پالتویی

انتخاب سایز مناسب برای خرید بهترین نوع حوله های پالتویی کار اصلا سختی نیست؛ کافی است از روی اندازه بلندی قد و دور کمر تصمیم بگیرید. حوله پالتویی باید گشاد و راحت باشد و به همین دلیل اگر احیانا سایزی انتخاب کردید که کمی برایتان بزرگ از آب درآمد، اشکالی ندارد. بلندی قد حوله‌های پالتویی معمولا بین زیر زانو تا مچ پاست؛ درمورد اندازه دور کمر هم چون حوله‌های پالتویی معمولا با کمربند گره‌ای بسته می‌شوند، نیازی به سایزبودن دقیق دور کمر نیست، مگر اینکه خودتان دنبال مدلی با سایز کاملا فیت باشد.

ویژگی های حوله پالتویی

ویژگی های حوله پالتویی

 

  • جنس حوله باید از الیاف پنبه، میکروفیبر، بامبو، پشم باشد.
  • باید قبل از خرید به ابعاد و سایر حوله پالتویی توجه کنیم تا مناسب بدنمان باشد.
  • هر چه حوله سنگین تر باشد جنس و کیفیت آن بهتر است.
  • باید توجه کنیم هنگام خرید حوله ای را انتخاب کنیم که آبگیر باشد، زیرا حوله ای که آبگیر نباشد بعد از استحمام بوی بدی به خودش می گیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما