خرید بهترین حوله ایران درکشور

آیا می توان گفت محصولات شرکت آذرریس یکی از بهترین کالاهای ایرانی است؟ برای خرید حوله آذرریس به صورت اینترنتی از طریق کدام فروشگاه می توان اقدام کرد؟
شرکت آذرریس تبریز یکی از برندهای معتبر ایرانی در زمینه تولید حوله های حمامی، استخری، پالتویی، دستی و تن پوش برای بزرگسالان، نوزادان، کودکان و نوجوانان به شمار می رود. این واحد تولیدی در سال 76 فعالیت خود را در شهرک صنعتی سلیمی واقع در تبریز آغاز نموده است. فاز اول آن در سال 77 راه اندازی شد. و در سال 79 با ورود ماشین آلات نساجی پیشرفته از کشورهای آلمان و ایتالیا فاز دوم راه اندازی شد.
این محصولات شاید از لحاظ ظاهری شبیه حوله های دیگر باشد. اما این حوله ها با استفاده از مواد درجه یک اروپایی، دانش فنی و تکنولوژی روز توسط افراد مجرب و کارآزموده تولید و به بازار عرضه می شوند. محصولات این شرکت از جنس پنبه بوده و در طرح های مختلفی مانند اسلیمی، موج، لارا، رویال، زبرا، ساوین و بسیاری از طرح های دیگر با کیفیت بالایی تولید می شود. و می توان گفت یکی از بهترین حوله های ایرانی است.
در این فروشگاه اینترنتی انواع حوله های مرغوب و درجه یک شرکت آذرریس تبریز به فروش می رسد. که در صورت تمایل به خرید آن می توانید از طریق راه های ارتباطی سایت از قیمت آن آگاه شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما