تولید حوله پالتویی در رنگ های مختلف

تولید حوله پالتویی ایرانی مطابق با به روز ترین و بالاترین سطوح استاندارد انجام می شود و به این ترتیب محصولات ایرانی تاییدیه حضور در بازارهای صادراتی را کرده و این روزها ایران با کشورها زیادی در این زمینه در تعامل می باشد.

طراحی مدل های مختلف حوله

خوشبخاته برند های ایرانی در زمینه طراحی حوله تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته و به روزی در دست دارند و با بکار گرفتن نیروی مختصص انواع حوله را چه از جهت ساختار و دوخت و چه از جهت رنگ و طرح به نحو احسنت طراحی می کنند. همین طراحی مناسب در بالا بردن کیفیت پروسه ی بافت و تولید و در نهایت کیفیت محصولی که از خط تولید خارج می شود بسیار موثر است.

تولید حوله پالتویی

انواع حوله استحمام

حوله برای هر فردی به عنوان وسیله ای مهم در کمد وسایل شخصی محسوب می شود. انواع حوله چندین بار در روز یا هفته برای هر فردی (بدون در نظر گرفتن حنسیت، شرایط سنی و … ) مورد استفاده قرار می گیرد. انواع حوله حمامی که از اصلی ترین نوع حوله می باشد با انواع مختله در بازارهای فروش یافت می شود.
1- حوله حمامی متری
2- حوله حمامی پالتویی
3- جوله حمامی تن پوش
4- حوله حمامی متری
5- و …
برند های ایرانی انواع حوله حمامی در سایز های مختلف برای بچه ها و بزرگسالان در طرح ها و رنگ های متنوع تولید کرده و با بهترین شرایط فروش عرضه می کند.

تولید حوله پالتویی

تولید حوله پالتویی ایرانی

حوله پالتویی به عنوان یکی از پرتقاضا ترین انواع حوله استحام شناخته می شود. حوله پالتویی سطح زیادی از بدن را پوشش می دهند و همین موضوع پروسه خشک کردن آب و رطوبت را تسریع می بخشد و بدن شخص سریع تر خشک شده و دمای بدن تنظیم می شود. حوله پالتویی بدون محدودیت سنی در سایز های مختلف تولید می شود و برای نوزادان تا بزرگسالان در بازارهای فروش در دسترس می باشد.

تولید حوله پالتوییمنبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما