تولید حوله پالتویی ارزان جهت صادرات

کارخانه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت تولید حوله پالتویی در انواع مختلف و در سایزبندی های متفاوت و با دارا بودن ظرفیت تولید بالا، تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا بخش عمده ای  از صادرات به کشور های هم جوار و خارجی را به خود اختصاص دهد.

 

تولید حوله پالتویی

 تولید حوله پالتویی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با استفاده و به کار گیری الگوهای مدرن و برتر دنیا و استفاده از ماشین آلات و سیستم مکانیزه در تولید اقلام مختلف حوله که در این مقاله قصد داریم به تولید و آشنایی با حوله پالتویی بپردازیم ، این  توانمندی را دارد تا شیک ترین و منحصر به فردترین محصولات را به خط تولید انبوه برساند و یکی از نامدار ترین مراکز تولید و فروش و صادرکننده انواع محصولات حوله ای به شمار آید.

تولید حوله پالتویی ارزان جهت صادرات

تولید حوله پالتویی ارزان جهت صادرات

مدیران فروش و کارشناسان فعال در بخش کنترل کیفی و متخصصین فعال در بخش امور مالی این مجموعه با قیمت گذاری بر روی حوله های پالتویی زرین ساپ در کمترین و مقرون به صرفه ترین سطوح ممکن همواره توانایی این امر را دارد تا انواع توان های مالی خریداران را در نظر گرفته و متناسب با بودجه آنها محصولات خود را به بازار داخلی و خارجی عرضه نماید.

فروش حوله پالتویی طرح دار

فروش حوله پالتویی طرح دار

فروش حوله پالتویی طرح دار در نوع چاپی و یا گلدوزی در تمامی بازه های زمانی که اغلب برای خانم های خوش سلیقه و خاص پسند و برای کودکان و نوجوانان که دارای روحیه شادی هستند ، مورد تائید می باشد از بازار اقتصادی خوبی برخوردار است. طرح های چاپی در نوع زنانه معمولا اراسته به طرح گل های سرخابی و آبی و بنفش و … بوده و برای کودکان دارای شخصیت های کارتونی جذاب و مفرح می باشند.

تولید حوله پالتویی با مواد اولیه درجه یک

تولید حوله پالتویی با مواد اولیه درجه یک

این موضوع کاملا اثبات شده است که کیفیت امری اتفاقی نیست و داشتن یک محصول ارزنده و نفیس همگی نشان از استفاده و ترکیب مواد و متریال اولیه تست شده که معمولا نخ پنبه 100% بوده، می باشد. حوله های پالتویی زرین ساپ با دارا بودن جنس عالی و ضخامت و تراکم بافت بالا و وزن نسبتا سنگینی که دارد یک محصول استاندارد و مرغوب می باشد که پس از خرید آنها ، کسب رضایت مشتریان از نتایج مثبت و تاثیر گذار در امر فروش و تولید انوبه به شمار می رود.

 

حوله پالتویی سایز بزرگ

حوله پالتویی سایز بزرگ

حوله های پالتویی سایز بزرگ زرین ساپ اغلب متناسب با انواع سایزبندی و پیکربندی ها بوده و معمولا در نوع FREE SIZE به مرحله تولید رسیده و تمامی بدن را خشک نموده و از قدیم الایام مورد استفاده افراد خاص و عام بوده است.این حوله های پالتویی معمولا دارای یک کمربند و یک کلاه بوده که امر خشک نمودن بدن را تسریع می بخشد.

حوله پالتویی بچه گانه

حوله پالتویی بچه گانه

کودکان و نوجوانان به جهت روحیه شاد و پوست نسبتا لطیف و حساسی که دارند می بایست از حوله های پالتویی که در رنگبندی های شاد و کاراکترهای کارتونی تولید شده است استفاده نمایند که بتوان تجربه یک حمام و آبتنی شاد را در روزهای گرم تابستان برای آنها رقم زد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما