تولید حوله دستی ارزان

شرکت زرین ساپ در تبریز به تولید حوله دستی با درجه کیفی بسیار بالا می پردازد. حوله های دستی تولید شده در این کارخانه می تواند زمینه صادرات بسیار قوی را برای فعالان این حوزه ایجاد کند و سالانه انواع حوله های دستی زرین ساپ با تیراژ بالا به کشور های مختلف صادر می شوند.

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

فروش و تولید حوله دستی زرین ساپ نه تنها در بازار داخلی به وفور صورت گرفته و همراه با موفقیت های بسیار بوده است بلکه صادرات آن ها به کشور های دیگر نیز صورت می گیرد. شرکت زرین ساپ با شناخت نیاز مصرف کنندگان و پی بردن به سلیقه اکثریت آن ها انواع حوله های دستی را تولید می کند.کشور های بسیاری از جمله کشور های همسایه ایران مانند عراق، افغانستان، آذربایجان و … به واردات محصولات حوله ای زرین ساپ از جمله حوله های دستی می پردازند.

 

تولید حوله دستی ارزان

تولید حوله دستی

انواع حوله دستی با رنگ ها و طرح های بسیار زیبا توسط کارخانه زرین ساپ در استان آذربایجان شرقی تولید می شوند این کارخانه به کیفیت محصولات خود توجه زیادی می کند و در هنگام تهیه مواد اولیه مسئولان خرید دقت بالایی به کیفیت و مرغوبیت آن ها می کنند. برای خرید انواع حوله دستی زرین ساپ می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت استعلام قیمت کنید و در مورد ویژگی های محصولات اطلاعات کسب کنید.

 

حوله دستی ارزان قیمت

حوله دستی ارزان قیمت

اگر شما خریدار عمده حوله دستی هستید شرکت زرین ساپ فرصت مناسبی است تا بتوانید محصولاتی با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید‌. اگر می خواهید محصولات مورد نیاز خود را بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه خریداری کنید می توانید با شرکت زرین ساپ در ارتباط باشید. زیرا شرکت زرین ساپ خود تولید کننده این محصولات می باشد و آن ها را به صورت مستقیم از کارخانه با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به سراسر ایران و کشور های دیگر پخش می کند.

 

حوله دستی مخمل

حوله دستی مخمل

حوله های دستی یکی از پر کاربرد ترین نوع حوله ها می باشند که توسط گروه تولیدی زرین ساپ در جنس های مخملی مرغوب با طرح ها و رنگ های بسیار زیبا تولید می شوند. رنگ این حوله ها ثابت می باشد و در برابر نور و یا شستشوی مداوم تغییری در رنگ آن ها مشاهده نمی شود و هم چنین لطافت خود را از دست نمی دهند. رنگ و طرح حوله های دستی زرین ساپ بسیار شیک و متنوع می باشد و شما می توانید بر اساس سلیقه دلخواه خود آن ها را انتخاب نمایید.

رنگ حوله دستی

رنگ حوله دستی

حوله های دستی زرین ساپ با تنوع رنگ های بسیار زیبا و جذاب و با سایز های متفاوت تولید می شوند. این حوله ها تهیه شده از پنبه با آبگیری بالا می باشند و جنس بسیار نرم و لطیفی دارند که در هنگام خشک کردن دست و صورت پوست شما را دچار حساسیت نمی کنند. همچنین اگر به دنبال خرید حوله های دستی برای سیسمونی کودک می باشید محصولات زرین ساپ به دلیل تنوع رنگ و لطافت بالا بهترین گزینه می باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما