تولید حوله تبلیغاتی ارزان در شرکت زرین ساپ

تولید حوله تبلیغاتی ارزان در گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و ماشین آلات کارخانه ای و با فناوری های نوین انجام می گیرد. این کارخانه تولیدی آمادگی خود را جهت پذیرش سفارشات در تیراژ بسیار بالا را اعلام می دارد.

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله تبلیغاتی آمادگی خود را جهت چاپ و گلدوزی برند و لوگوی مربوط به نهاد و یا ارگان و یا هر سازمان تجاری و خصوصی را اعلام می دارد و توانایی آن را دارد تا برند و زمینه فعالیت شما مشتری گرامی را در افکار مخاطبین ماندگار سازد. از آنجاییکه حوله یک وسیله ای است که دوام و ماندکاری بالایی دارد و معمولا نوع دستی آن که در ابعاد و اندازه های کوچک  تولید می شود به صورت مداوم در روشویی ها و آشپزخانه ها در معرض دید قرار می گیرند و کاربرد بسیار بالایی دارند و در نتیجه سفارش این نوع از حوله ها در تیراژ بالا انجام می گیرد.

 

تولید حوله تبلیغاتی ارزان در شرکت زرین ساپ

تولید حوله تبلیغاتی ارزان در شرکت زرین ساپ

با توجه به اینکه حوله های تبلیغاتی به صورت عمده مورد سفارش قرار می گیرند و در ابعاد کوچک تولید می شود دارای رنج قیمت پایین تری هستند و بر خلاف تصور اشتباه عمومیت افراد جامعه که بر این باورند که تهیه محصولی که دارای سطح کیفیتی بسیار بالایی می باشد مستلزم صرف هزینه های گزافی بوده ، حوله های این گروه تولیدی علاوه بر داشتن ویژگی ها و امتیاز های مثبت فراوان از سطح قیمتی نسبتا متعادلی برخوردارند و انواع توان های مالی خریداران را در نظر گرفته اند.

فروش عمده حوله تبلیغاتی

فروش عمده حوله تبلیغاتی

اکثر مدیران شرکت ها برای هدایای تبلیغاتی و مناسبت های مختلف برای مشتریان خود حساسیت ویژه ای دارند و با ارئه هدیه تبلیغاتی چندین هدف مختلف را دنبال می کنند:

1- تشکر عملی از مشتریان دائمی و وفادار
2- ایجاد انگیزه مضاعف در مشتریان فعلی برای ادامه خرید
3- فراهم آوردن زمینه برای پیدایش مشتریان جدید
4- برند سازی و تبلیغ برند از طریق استفاده کنندگان کالاهای تبلیغاتی با برند موردنظر

مرکز فروش عمده حوله

مرکز فروش عمده حوله

تبلیغات به عنوان عامل تجارت شناخته می شود و به همین خاطر بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان نیمی از در آمد خود را صرف این مسئله می نمایند. در بازاری که رقابت بسیار فشرده است و محصولات به لحاظ کیفی تفاوت چندانی با هم ندارند بهترین راه حل برای ترغیب مشتریان و فروشندگان برای فروش اجناس، هدیه دادن به آنها است که برخی از کالاها نظیر سررسید، جاکلیدی، کیف دستی و خودکار و … در زمره اشانتیون های دم دستی طبقه بندی می شود.

با گذر از هدایای دم دستی که اکثر مدیران بنگاه های اقتصادی با آن آشنایی دارند و از آنها برای مقاصد کوتاه مدت بهره می برند، نیاز به کالاهایی با ویژگی­ های خاص می­باشد بر این اساس تولید حوله تبلیغاتی هیچ گاه متوقف نمی شود  و بیشتر مردم  حوله را برای تبلیغات و درخشش برند و حوزه فعالیت خود انتخاب می نمایند.

 

خرید آنلاین حوله تبلیغاتی

خرید آنلاین حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت تولید حوله تبلیغاتی و با هدف ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک اقدام به  تشکیل و ایحاد وبسایت های اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی نموده است که با بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از مرغوبیت کالا سفارش خود را از طریق ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به ثبت رسانده و پس از پرداخت وجه فاکتور ارسالی محصول سفارشی خود را  در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

چاپ لوگو روی حوله

حوله فشرده تبلیغاتی

  • چاپ لوگو روی حوله مختلف است و برای اینکه لوگو روی حوله نشانده یا به اصطلاح چاپ شود، چند روش وجود دارد. در یکی از روش ها لوگوی شما روی خاب حوله چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی حوله” می گویند.
  • در روش دیگر برند شما در بردر که قسمتی از انتهای حوله است که به صورت پارچه ای بافته شده است(Border)، چاپ می شود که به اصطلاح “بافت روی بردر” گفته می شود.
  • در روش سوم هر دونوع چاپ یعنی هم بافت روی حوله و هم بافت روی بردر انجام می شود. در روشی دیگر برند شما روی حوله چاپ سیلک می شود و به صورت گلدوزی انجام می شود. در این روش معمولا حوله باید سفید باشد.

بنابراین اگر میخواهید تنوع رنگ در حوله ها داشته باشید، روش های قبلی توصیه می شود. این چهار روش مختلف است که بنا به سلیقه مشتری برای چاپ لوگو روی حوله های تبلیغاتی انجام می شود.

 

مزیت های حوله تبلیغاتی

مزیت های حوله تبلیغاتی

لازم است این نکته را خاظر نشان کرد که زمانیکه  هدیه تبلیغاتی یک حوله باشد، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر مشخصات مخاطبان فرقی نخواهد داشت ، در واقع می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

  • به دلیل استفاده شخصی و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد.
  • فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد.
  • به عنوان یک وسیله تبلیغاتی لوکس هزینه پایینی دارد.
  • نگهداری و توزیع آن خیلی راحت می باشد .
  • معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما