انواع حوله هتلی بادوام با قیمت باورنکردنی

انواع حوله هتلی با جنس و کیفیت ویژه با روش تولید ویژه برای مصارف هتلی و با دوام بسیار بالا در انواع سایز، طرح و رنگ با شرایط استثنایی و به صورت عمده در این سایت قابل مشاهده و خرید است.

بهترین مارک حوله هتلی

بهترین مارک حوله هتلی

کارخانه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده بهترین مارک های حوله ازجمله  هتلی درجه یک تلاش بر این موضوع دارد که محصولات حوله ای خود را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت با درنظر گرفتن اصول بهداشتی و تقاضای هتل داران و رعایت توان مالی و بودجه مصرف کنندگان، به هتل ها و مراکز اقامتی عرضه نماید .خریداران حوله هتلی که اغلب هتل داران هستند که برای خرید بهترین مارک آن حاضر به پرداخت هزینه بسیاری هستند زیرا قصد دارد پذیرای مشتریان و مسافران بیشتری باشد.‌

تولید کننده حوله هتلی

تولید کننده حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان واحد نمونه تولیدی درصدد آن است تا با رعایت نکات بهداشتی در خطوط تولید و عرضه حوله بر اساس تائیدیه های لازم از سوی وزارت بهداشت حوله هایی مناسب و استاندارد، با کیفیتی مطلوب تولید نمایند. حوله های هتلی می توانند علاوه بر هتل ها در مکان های دیگری نظیر استخرها، آرایشگاه ها، سالن های ماساژ، بیمارستان ها، مراکز اقامتی و غیره مورد استفاده قرار بگیرند.

لازم است این نکته را بادآور شویم که تولید حوله هتلی به دلیل فروش انبوه و کیفیت بالای آن و استقبال بیشتر هتل داران هیچ گاه متوقف نمی شود و روز به روز بر آمار فروش این مجموعه تولیدی به دلیل امتیازات مثبت فوق الذکر، افزوده می شود.

مرکز خرید حوله هتلی

مرکز خرید حوله هتلی

 

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان یک مرکز نمونه خرید حوله هتلی در تلاش است تا نیاز و تقاضای افرادی که در هتل اقامت دارند را برآورده سازد چرا که هتل ها محل رفت و امد و استقرار افراد زیادی با سلایق مختلف میباشد. اغلب هتلداران باید این نکته را مد نظر داشته باشند  که حوله ها تمیز و عاری از هرگونه میکروب و باکتری بوده تا افرادی که دارای پوست های حساس هستند هنگام مصرف از این حوله ها با مشکلی مواجه نشوند. در اینجا خوب است به این مورد اشاره ای داشته باشیم  که حوله هتلی بهترین حوله برای تبلیغات میباشد. حوله هتل نباید زبر و دارای پرز باشد. حوله های در هتل نباید زیاد بزرگ یا کوچک باشد. در هتل ها معمولا از حوله سفید و دارای لوگو هتل استفاده میشود.

کیفیت و قیمت حوله های هتلی

کیفیت و قیمت حوله های هتلی

با توجه به اینکه حوله های هتلی مدام شسته و استفاده میشوند باید جنس مواد بکار رفته در آنها بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی و در عین حال نرم و لطیف باشد. با وجود تمام این ویژگی های برجسته قیمت این محصولات به خاطر رقابت تجاری و همچین فروش عمده بسیار مناسب تر و به صرفه تر از ایر محصولات است.

 

ویژگی های حوله های هتلی

ویژگی های حوله های هتلی

 

  • جنس به کار رفته در الیاف حوله هتلی باید سازگار با پوست بدن باشد و هیچ گونه حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.
  • حوله هتلی در انواع حوله دستی، حوله اسپا، حوله حمام و زیر پایی تولید و عرضه می شود.
  • حوله سفید هتلی از جمله رنگ های پر فروش می باشد.
  • حوله هتلی از قدرت جذب و آبگیری بسیاری برخوردار است و همچنین ضد بو می باشد.
  • قابلیت شستشو و استفاده چند باره از این محصول یک ویژگی مورد توجه برای مصرف کنندگان است.

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی

انواع حوله هتلی برای رفع نیاز مصرف کننده در انواع سایز و طرح و همچنین در رنگ های سفید یا هر رنگ مورد نیاز تولید میشوند. این محصولات میتوانند در انواع :
• تن پوش
• پالتویی
• دستی
• بزرگسال یا بچه گانه
• استخری
• حمامی
• و…
نام برد.

 

موارد مهم در زمان خرید حوله هتلی

موارد مهم در زمان خرید حوله هتلی

 

نکات مهم در خرید انواع حوله هتلی چند مورد هستند که به شرح ذیل هستند:

  • حوله ها نباید دست دوم باشند.
  • حوله ها باید آب را به خوبی جذب کنند.
  • حوله ضدباکتری باید باشد.

البته این تنها چند مورد مختصر درباره حوله های هتلی هستند، البته اگر حوله ها اندازه متوسطی داشته باشند به راحتی می توان آنها را جمع و جور نمود و هم به راحتی مورد شست و شو قرار داد . از‌ مهم ترین نکات تازه و بدون چروک بودن حوله ها در هتل است که اگر خیس و چروکیده باشند مهمانان رضایت کافی از هتل ها را نخواهند داشت. از طرفی هم هتل دار ها سعی می کنند حوله های با کیفیتی که سریع خشک می شوند را برای هتل خود تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما