آنالیز قیمت انواع حوله های تن پوش در بازار

با آنالیز قیمت خرید حوله تن پوش به صورت عمده در بازار، به این نتیجه می رسیم که نسبت به سنوات گذشته، کاهش قیمت چندان محسوسی را شاهد نخواهیم بود. با اینکه حوله های تن پوش در چند سال اخیر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند و شاهد عرضه متنوع ترین طرح و رنگ از این حوله ها به بازار هستیم.

قیمت حوله تن پوش

قیمت حوله تن پوش
گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله های تن پوش متناسب با انواع بودجه و توان مالی متقاضیان خرید گرامی در تلاش است تا محصولاتی ارزنده و نفیس را به بازار جهانی ارائه نماید و سعی بر این موضوع دارد تا با تولید محصولات درجه یک و با سطح کیفی بالا ، نامی نیک در صنعت تولید حوله ارزان در سطح کشور به ثبت رساند.

 فروش حوله تن پوش کودک

 فروش حوله تن پوش

اما شاید مهمترین قشر مصرف کننده حوله های تن پوش را بتوان قشر کودک و نوزاد دانست؛ مصرف کنندگانی که تا چند سال پیش از حوله های متری استفاده می کردند و امروزه بیشترین کاربرد حوله های تن پوش را به نام خود ثبت کرده اند. در این نوع حوله ها، تمرکز روی طرحهای اِعمال شده بر حوله است. حوله های تن پوش نوزاد تنوع رنگی بسیار بالایی دارند و طبیعتا استفاده از نقشهای کارتونی می تواند جذابیت حوله را نیز بسیار افزایش دهد.

از طرفی کوچک بودن این حوله ها، چگالی مصرفی نخ را نیز کاهش می دهد و در نتیجه، تولید انبوه آن نسبت به حوله های بزرگسال بسیار بالاست. لذا طبیعی است اگر می بینیم بازار ایران مملو از حوله های تن پوش مخصوص کودک و نوزاد می باشد.

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

حوله از وسیله های ضروری برای هر شخص می باشد. حوله تن پوش ارزان قیمت به صورت عمده توسط تمام گروه تولیدی زرین ساپ به فروش می رسد. در این کارخانه تولیدی حوله در نمونه های مختلفی تولید می گردد که بهترین آنها نوع تن پوش می باشد. برای تهیه این کالا کافیست با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ تماس حاصل فرمائید و محصولی مرغوب را خریداری کنید. قیمت این حوله ها براساس سایز و کیفیتی که دارند تعیین می شود.

خرید حوله تن پوش اینترنتی

خرید حوله تن پوش اینترنتی

در حال حاضر انواع حوله تن پوش در بازارها، و در سایزهای مختلف توسط کارخانه زرین ساپ عرضه می شوند و لازم به توضیح می باشد که این حوله ها از جنس های گوناگونی نیز برخوردار هستند، از طرفی این گروه تولیدی قابلیت خرید اینترنتی حوله های تن پوش را فراهم کرده اند تا همه افراد در اقصی نقاط ایران بتوانند از این حوله ها خرید کنند و از آن ها بهره ببرند.

خرید حوله تن پوش ترک

خرید حوله تن پوش ترک

برای خشک کردن بدن بعد از یک حمام دل‌چسب، استفاده از یک حوله مناسب ضروری به نظر می‌رسد. حوله پالتویی ترک، با کیفیت عالی و رنگ‌بندی جذاب و متنوع، بهترین انتخاب است. جنس آن از پنبه است و بافتی نرم و لطیف دارد و برای انواع پوست حساسیت ایجاد نمی‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته حوله تن پوش ترک، جذب سریع و خوب آب است. برخی حوله‌ها پرز می‌دهند و بعد از استفاده، نخ‌های ریزی از آن‌ها جدا شده مزیت حوله تن پوش عدم پرز دهی است.

در این مدل، یک کلاه به حوله متصل است که بتوانید موهایتان را به راحتی خشک کرده و به یک حوله جداگانه نیاز نداشته باشید. علاوه بر این، دو عدد جیب پاکتی بزرگ و یک کمربند دارد که بعد از پوشیدن آن را بسته و از دست‌هایتان آزادانه استفاده کنید.

حوله تن پوش زنانه

حوله تن پوش زنانه

اگر بگوییم حوله های تن پوش بافته نمی شوند مگر برای بانوان، گزافه نگفته ایم. آنقدر که خانمها از حوله های تن پوش استفاده می کنند، آقایان آن را به کار نمی برند. این امر نشان از حضور یک جامعه هدف بسیار قوی در بازار دارد که بایستی اهمیت زیادی به آن داد. در خرید حوله تن پوش با تنوع مدل چندانی روبه رو نیستیم و بیشتر روی رنگبندی حوله ها تمرکز می شود؛ بطوری که رنگهای زنانه پسندی همچون بنفش و صورتی و نارنجی و … برای حوله های تن پوش زنانه استفاده می شود.

مقایسه نسبی حوله تن پوش با سایر حوله ها

مقایسه نسبی حوله تن پوش با سایر حوله ها

اما باز هم اگر مقایسه نسبی بین حوله تن پوش و سایر حوله ها داشته باشیم، می بینیم که خیلی با هم فاصله دارند و آمار فروش آنها دارای اختلاف بسیار زیادی است. با این حال خود حوله های تن پوش برای اینکه بتوانند از رکود فروش خارج شوند، نیازمند این هستند که روی تک تک مدلها و سلیقه جامعه هدف بررسی کامل شود و طبق آن به عرضه محصولات پرکاربرد اقدام گردد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما