مرکز خرید سرویس حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید سرویس حوله بچه گانه قابلیت تولید انواع حوله های بچه گانه را در انواع مختلف ست حوله بچه گانه، تن پوش ، استخری، دستی و … را دارا می باشد.

خرید ست حوله بچه گانه

خرید ست حوله بچه گانه

بهداشت نوزاد در سلامت او از اهمیت بسیاری برخوردار است. حوله‌ای که با در معرض رطوبت قرار می‌گیرد بیشتر احتمال جذب باکتری و رطوبت را دارد. بنابراین بهتر است برای حوله نوزاد، رنگ‌های روشن و ترجیحا رنگ سفید را انتخاب کنید تا کثیفی و لک‌ها را به خوبی نشان دهد.البته به این نکته توجه داشته باشید که حتی اگر حوله نوزاد ظاهرا کثیف نباشد باید پس از هرچند بار استفاده او را با مواد شوینده و در دمای مناسب شسته و آن را با نور مستقیم آفتاب خشک کنید.

 

مرکز خرید سرویس حوله بچه گانه

مرکز خرید سرویس حوله بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با بهره گیری از تجهیزات و ماشین آلات تولیدی پیشرفته کارگاهی و با استفاده از دانش رو به رشد پرسنل توانمند، توانایی تولید انواع حوله های بچه گانه را در انواع مختلف را دارا می باشد:

  • حوله ی یک تکه ای: همانطور که از نام این حوله پیداست، فقط یک تکه حوله است برای خشک کردن رطوبت بدن کودک و نوزاد و می توانند به دو شکل دستی یا پالتویی باشند.
  • حوله چند تکه ای: این حوله ها بیشتر هنگام خرید سیسمونی مورد توجه خانواده ها می باشند. علاوه بر حوله، یکسری وسایل دیگر هم در آن وجود دارد، از جمله: لیف، اسفنج، کمربند، پاپوش، حوله دست و صورت، پیشبند و … . که معمولا با توجه با جنس به کار رفته در آنها قیمت های مختلفی دارند.

 

قیمت حوله استخری بچه گانه

قیمت حوله استخری بچه گانه

حوله باکیفیت و از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های حیوانات کوچک با تجهیزات کنار ساحلی برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند. این حوله در عین کیفیت وزن سبکی داشته و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید. این حوله مستطیلی با اندازه ۷۰ در ۱۴۰ سانتیمتر کل بدن کودک را پوشش داده و حتی پس از استفاده های زیاد به شکل اولیه خود باقی می ماند.

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه

حوله پالتويي بچه گانه سايز 80 / دوخت شده / غير چاپي با توجه به حساسیت پوست کودکان دلبند شما و اهمیت جنس مرغوب در بافت حوله های بچگانه , سعی کرده تمامی تلاش خود را جهت تولید محصولی با کیفیت و لطیف به کار گیرد.شرکت زرین ساپ تضمین میکند که جنس حوله ی انتخابی شما برای فرزندتان 100% پنبه باشد.ما بهترین ها را برای شما میپسندیم.

خرید حوله تن پوش بچه گانه پسرانه

قیمت حوله استخری بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم آوردن خرید حوله تن پوش بچه گانه پسرانه با استفاده ازروش های ارتباطی آنلاین که دارای ویژگی ها ممتاز زیر می باشد توانسته است یک خریدی آسوده و مطمئن را برای اکثریت خریداران عمده فراهم نماید.در زیر به بررسی ویژگی های این نوع از حوله تن پوش می پردازیم:

  • حوله پالتویی راه راه بچه گانه چیبو
  • با کلاه ، دو جیب و یک کمربند
  • با قابلیت بالای جذب رطوبت
  • بدون پرز و رنگ دهی
  • بلندی زیر زانو
  • با بندینک جهت آویز
  • 100% پنبه ارگانیک
  • کاملا ضدحساسیت و سازگار با پوست
  • فوق العاده نرم و با لطافت

 

 

نحوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

نحوه شستشو و نگهداری حوله نوزاد

در هنگام خرید سرویس حوله بچه گانه شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است:

  • – سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند.
  • – به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه قرار دهید.
  • – سعی کنید هر چند روز یک بار حوله را مورد شستشو قرار دهید.
  • بعد از شستن بهتر است حوله نوزاد را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار داده و در جایی خشک و خیر نمناک نگهداری کنید تا از نفوذ باکتری و میکروب در امان باشد.

 

حوله نوزاد چی بخرم

حوله نوزاد چی بخرم

با توجه به مطالب فوق الذکر و تولید حوله ها با استفاده از تکنولوژی های روز و فناوری های نوین این گروه تولیدی امیدوار است تا با ارائه اطلاعات مفید در رابطه با خرید سرویس حوله بچه گانه سهم قابل توجهی را در جلب رضایت و کسب آگاهی از ویژگی ها و امتیازات مثبت محصولات حوله ای این گروه تولیدی را داشته باشد و در انتخاب بهترین مارک حوله نوزاد شما را یاری نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما