مرکز خرید حوله استخری دکلته در مجموعه زرین ساپ

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان خرید حوله استخری توانایی این امر را دارد تا به عنوان یک مرکز معتبر خرید آنلاین محصولات خود را با کیفیتی هرچه تمام تر تقدیم حضور مشتریان نماید و نامی ماندگار و نیک از خود در حوزه تولید محصولات حوله ای در سطح جهانی بر جای بگذارد.

خرید حوله استخری ارزان

خرید حوله استخری ارزان

حوله استخری ارزان قیمت در گروه تولیدی زرین ساپ به فروش می رسد. این حوله در طرح های اسپرت و ورزشی عرضه می شود که باعث گرایش و علاقه مندی جوانان می شود. این محصول جذب آب بسیار بالایی دارد که پس از استخر و حمام به راحتی بدن شما را خشک می کند. حوله یکی از ضروری ترین محصولات مورد نیاز برای مردم در زندگی روزمره است . به همین علت استفاده از حوله ای باکیفیت و مرغوب در بهداشت و سلامت شخصی نقش مهمی دارد.

مرکز خرید حوله استخری دکلته در مجموعه زرین ساپ

 

خرید حوله استخری دکلته

ست حوله استخری دکلته ۲ تکه گلدار جدید،مناسب برای استخر و همراه با روسری حوله ای، ساخته شده از جنس پنبه و بسیار با کیفیت و لطیف می باشد.قیمت خرید این نوع از محصول متناسب  با کیفیت تولید شده و میزان تراکم در بافت این نوع از حوله ها تعیین می شود. لازم به توضیح می باشد که حوله های استخری تولیدی این کارخانه دارای بافتی منسجم و دارای لطافت خاصی بوده و مواد اولیه آن پنبه ۱۰۰ در صد بوده و مناسب برای خرید عموم می باشد.

فروش حوله استخری مارک دار

فروش حوله استخری مارک دار

مجموعه زرین ساپ با هدف ترویج فروش حوله استخری مارکدار و تعیین قیمت حوله استخری در رنج ارزان توانسته است بازار گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد و با توجه به استقبال از فروش بی بدیل این نوع از حوله ها، سعی در اعمال تخفیفات ویژه بر روی حوله های استخری دارد حوله استخر با تراکم بالا با ابعادی مناسب جهت استفاده در کیف شنا و محیط استخر. نه بزرگ که جمع و جور کردن سخت باشد و نه کوچک که مناسب خشک کردن بدن نباشد، طراحی و به خط تولید رسیده است.

 

قیمت خرید حوله استخری فشرده

قیمت خرید حوله استخری فشرده

با قراردادن حوله فشرده تولید شده گروه تولیدی زرین ساپ در ساک ورزشی یا چمدان خود، همیشه و در هر جایی به حوله‌ی شخصی‌تان دسترسی خواهید داشت. نحوه استفاده از آن خیلی ساده می باشد پوشش را از آن خارج کنید سپس کمی آب بر روی آن بریزید کمی بعد حوله شکل اولیه خود را از دست میدهد و قابل استفاده می باشد. ناگفته نماند بعد از باز شدن حوله به صورت اول و فشرده بر نخواهد گشت. بافت این محصول به‌علت به وجود الیاف پنبه‌ای، لطافت و نرمی بسیار مطبوع و دل‌نشینی دارد؛ بنابراین هنگام تماس با پوست صورت و بدن، باعث ایجاد احساس رنجش نمی‌شود

خرید مستقیم حوله بچه گانه استخری

خرید مستقیم حوله بچه گانه استخری

حوله ای که برای فرزندتان انتخاب می کنید، باید به گونه ای طراحی شده باشد که تمام بدن او را پوشش دهد.بچه ها، دوست دارند که در خرید هر وسیله ای، نام یا عکس شخضیت محبوب کارتونی شان را داشته باشند. سعی کنید از چنین طرح حوله هایی که آراسته به شخصیت های عروسکی یا کارتونی دخترانه و پسرانه هستند، بهره ببرید.

عرضه و توزیع این حوله های دوست داشتنی بچه گانه از طریق نمایندگان ویژه با قیمت خرید عالی و طرح های بسیار متنوع انجام میگیرد. زرین ساپ در تلاش است تا با در نظر گرفتن حس راحتی و رفاه حال کودک دلبند شما همواره بهترین محصول را روانه بازار کند.

کاربرد حوله استخری

کاربرد حوله استخری

  • حوله های استخری در مکانهای مناسبی که جهت تفریح و آبتنی بچه ها، نوجوانان، جوانان و افراد بزرگسال می باشد مورد استفاده قرار می گیرند، همانطور که میدانید اغلب استخر ها سرباز و سربسته میباشند که اغلب در کشور ما استخر های سر بسته وجود دارد و استخر های سرباز بسیار کم میباشد و تعداد زیادی از آن ها در کشور وجود ندارد.
  • مورد بعدی سالن های ورزشی و باشگاهی هستند که اغلب جوانان برای انجام ورزش های متفاوت و متنوعی فعالیت میکنند، مانند: بدنسازی، فوتبال، والیبال، ژیمناستیک، بسکتبال، تنیس، کشتی، کاراته، کونگ فو و…
  • در مورد بعدی میتوان به ورزشگاه ها اشاره کرد، ورزشگاه ها محل انجام  ورزشهای متنوعی میباشد، مانند: فوتبال، دو میدانی، دو چرخه سواری، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه و…

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما