مرکز خرید حوله استخری ایرانی

شرکت تولیدی حوله زرین ساپ با دارا بودن تچهیزات و ماشین آلات کارخانه ای پیشرفته اقدام به تولید بهترین حوله های استخری در انواع مختلف و متناسب با سفارش مشتری نموده است و تاکنون توانسته است با لطف پروردگار یکتا به موفقیت های چشمگیری دست یابد و در امر تجارت جهانی و امور بین الملل درخششی چشمگیر داشته باشد.

 

خرید حوله استخری ارزان

 خرید حوله استخری ارزان

برای خرید  انوع حوله های استخری به صورت عمده و تیراژ های بالا که بیشترین کاربرد آن برای امور صادراتی می باشد با متنوع ترین طرح و رنگ ها را هم می توانید اقدام کنید. امروزه خرید انلاین به یکی از روش های رایج و پرطرفدار تبدیل شده است زیرا تنها با صرف چند کلیک  و بدون صرف زمان و هزینه برای خرید حضوری می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند برای خرید حوله های استخری می توانید با مشاورین و مدیران فروش این مجموعه در ارتباط بوده و حوله استخری خود را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و تراکم بافت دریافت نمایید.

مرکز خرید حوله استخری ایرانی

مرکز خرید حوله استخری ایرانی

نکته ای دیگر برای حوله ای که با جذب آب بسیار بالا و لطافت فوق العاده مطرح است حوله های تولید شده از نخهای بدون تاب یا با تاب بسیار کم می باشد که سریعترهم خشک خواهد شد، البته متذکر می گردد . برای افرادی که حساسیت زیادی به پرزدهی حوله هر چند کم را دارند تهیه این نوع حوله توصیه نمی شود.مهم است که بدانیم بعضی از تولید کنندگان ایرانی برای تولید حوله از نخهای بسیار مرغوبی استفاده میکنند که قابل رقابت با حوله های اشاره شده در بالا می باشند و توصیه می شود که مصرف کننده هموطن سعی در خرید حوله مرغوب تولید داخلی داشته باشد تا کالای خارجی.

 

 

خرید حوله استخری بچه گانه

خرید حوله استخری بچه گانه

حوله باکیفیت و از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های حیوانات کوچک با تجهیزات کنار ساحلی برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند. این حوله در عین کیفیت وزن سبکی داشته و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید. این حوله مستطیلی با اندازه ۷۰ در ۱۴۰ سانتیمتر کل بدن کودک را پوشش داده و حتی پس از استفاده های زیاد به شکل اولیه خود باقی می ماند.

 

 

موارد استفاده از حوله استخری

موارد استفاده از حوله استخری

از حوله های استخری علاوه بر خشک کردن  و ابگیری بدن به عنوان زیر انداز جهت استفاده درکنار سواحل و استخر ها ، انجام ماساژ،و حمام افتاب و …… مورد استفاده قرار می گیرد  اما سایز بزرگ حوله های استخری از طرفداران بشتری برخوردار است.ابعاد حوله های استخری بسیار متفاوت است و تولیدکنندگان حوله اصولا در سایز ها مختلفی این حوله ها را تولید می کنند اما سایز اصولی و استاندارد ان (130  در 70  ) و (140 در 70  )و (130 در 80)و ( 140 در 80) است .

ویژگی حوله استخری خوب

ویژگی حوله استخری خوب

پر واضح است که اولین و مهمترین خاصیت حوله، آبگیری آن می باشد و باید بتواند بسرعت و به خوبی تن را خشک نماید، دومین خاصیت مهم حوله این است که باید در ارتباط با پوست شما نرم و لطیف و راحت باشد، سومین موضوع وزن حوله است که عده ای حوله های کلفت و سنگین را می پسندند و عده ای دیگر، حوله های سبک که البته امروزه افراد بطور معمول دنبال حوله ی سبک و در عین حال آبگیر می باشند و چهارمین موضوع طرح و رنگ حوله می باشد که کاملاً سلیقه ای است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما