مرکز خرید اینترنتی حوله بچه گانه در دنیا

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز خرید اینترنتی حوله بچه گانه در دنیا این قابلیت را دارد تا با فروش و تولید محصولات حوله ای اعم از سرویس حوله بچه گانه  با درنظر گرفتن رفاه حال کودکان و آرامش خیال والدبن یک خریدی پرسود و مطمئن را برای خریداران رقم بزند.

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

خرید اینترنتی حوله بچه گانه

استحمام بصورت روزانه یا در بازه های زمانی منظم و مشخص سبب می شود تا کودک شما از آرامش و تمیزی همیشگی برخوردار باشد. یکی از اصلی ترین شرایط لازم برای شستشوی کودک و یا نوزاد دلبندتان، استفاده از حوله مخصوص به آنان است که در عین نرمی و لطافت خود باعث خشک شدن تمام رطوبت موجود بر روی پوست آن ها شود.برای این منظور شما باید در اولین فرصت به دنبال خرید حوله کودک و نوزاد مناسبی برای فرزند خود باشید که تهیه کردن چنین محصولی همواره نیازمند دقت و درایت وافر میباشد.

 

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه

خرید اینترنتی حوله تن پوش بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان یک مرکز خرید اینترنتی حوله بچه گانه با ارائه انواع مدل های حوله تن پوش همراه با حوله ذورپیچ و پاپوش، خرید اینترنتی را برای بازدید کنندگان از سایت و اعضای کانال ها فراهم نموده است.امروزه و در عصر جدید همه مردم به دنبال یک خریدی مستقیم و آنلاین و بدون واسطه هستند. بر این اساس این گروه تولیدی اقدام به تشکیل وبسایهای اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی نموده است.

شما بازدید کننده محترم می توانید با بررسی ویژگی های و کیفیت این نوع از حوله های بچه گانه اقدام به خرید و ثبت سفارش  خود از طریق برنامه کاربردی واتساپ نمایید تا پس از پرداخت وجه فاکتور ارسالی کالاهای دلخواه خود را در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

قیمت حوله کودک و نوزاد

قیمت حوله کودک و نوزاد

 

موارد مهمی می توانید بر روی قیمت حوله کودک و نوزاد تاثیر گذار باشد. منتهای مراتب شما بایستی همواره به دنبال خرید محصولاتی باشید که هم از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و هم دارای تناسب زیادی با میزان بودجه مورد نظر شما می باشند و در حقیقت یک خرید موفق برایتان تلقی می شوند.

خرید اینترنتی سرویس حوله نوزاد

خرید اینترنتی سرویس حوله نوزاد

این ست شامل یک عدد حوله‌ی تن‌پوش، یک عدد حوله‌ی دورپیچ، یک حوله‌ی دست و صورت، یک لیف و یک پاپوش است. از جمله ویژگی‌های این ست می‌توان به جنس پنبه‌ای نرم و لطیف، پرزهای کوتاه و ظاهر زیبا با طرح کودکانه‌ اشاره کرد.فاکتور مهم در انتخاب حوله، میزان جذب رطوبت آن است. پرزهای کوتاه تکه‌های موجود در این مجموعه، میزان جذب رطوبت را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. یکی از تکه‌های اصلی این ست را یک حوله‌ی دورپیچ با کلاه سه‌گوش تشکیل می‌دهد.

 

 

بهترین مارک حوله نوزاد

بهترین مارک حوله نوزاد

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید اینترنتی حوله بچه گانه با بهره گیری از آخرین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا و با تولید حوله های نوزادی با بهترین مواد و متریال اولیه تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولی ایده آل را تقدیم حضور متقاضیان خرید نماید و باتوجه به اینکه پوست کودکان بسیار حساس و لطیف می باشد جنس حوله تولیدی باید به گونه ای باشد که مانع ایجاد هرگونه آلرژی و حساسیت پوستی شود

حوله دورپیچ نوزاد

حوله دورپیچ نوزاد

این حوله‌ها بدون برش و دوخت خاصی و معمولا به شکل مربع است. این حوله‌های نوزادی به مراتب کاربردی تر و استفاده از آن آسان تر است. می‌توان نوزاد را به خوبی در این حوله‌ها پیچید و سر او را پوشاند. بهتر است به اندازه‌ی کلاه این حوله با توجه به سایز سر نوزاد توجه داشته باشید.

شستشوی حوله در سلامت نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است:

  • – سعی کنید تا حد الامکان حوله را در دمای بالای ۸۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید، چون اکثر میکروب ها در دمای بالای ۷۷ نابود می شوند.
  • – به صورت جداگانه حوله تان را شستشو دهید و سعی کنید برای خودتان یا هرشخصی دیگر حوله ای جداگانه قرار دهید.
  • – سعی کنید هر چند روز یک بار حوله را مورد شستشو قرار دهید.
  • بعد از شستن بهتر است حوله نوزاد را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار داده و در جایی خشک و خیلی نمناک نگهداری کنید تا از نفوذ باکتری و میکروب در امان باشد.

مشخصات کامل ست حوله نوزاد

مشخصات کامل ست حوله نوزاد

کلاه سه‌گوش این حوله متناسب با سر نوزاد دوخته شده است و به‌خوبی سر او را می‌پوشاند. تکه‌ی دوم این مجموعه یک حوله‌ی تن‌پوش کلاه‌دار با ابعاد 60 × ‌37 سانتی‌متر است. این حوله‌ی تن‌پوش به‌واسطه‌ی بند تعبیه‌شده در قسمت کمر آن بسته می‌شود. در کنار این دو تکه، یک حوله‌ی دست و صورت و یک لیف و پاپوش داریم که هر یک به‌تنهایی به‌طور مجزا کارایی دارند.  برای شست‌و‌شوی تکه‌های این مجموعه بهتر است از دمای 30 درجه‌ی سانتی‌گراد آب استفاده کنید تا نرمی، لطافت و ظاهر کار حفظ شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما