مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی در تبریز

ورود شما را به وبسایت گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی جهت سفارش و فروش انواع حوله های انتخابی شما برای تبلیغ برند و حوزه فعالیت سازمان و یا ارگان خصوصی و یا دولتی را گرامی می داریم.

فروش عمده حوله تبلیغاتی

فروش عمده حوله تبلیغاتی

امروزه و در عصر جدید حوله های مختلفی وجود دارند که می توانند به عنوان عناصر تبلیغاتی از حوله های ساحلی بزرگ گرفته تا کوچک ترین اندازه حوله های دستی، مورد استفاده قرار بگیرند. پس لازم است بدانیم که چه انتظاراتی باید از یک حوله تبلیغاتی داشته باشیم. چون حوله های سفارشی یک ابزار برای تبلیغات به شمار می روند و باید برای مصرف کننده مفید باشند.

فروش عمده حوله تبلیغاتی

مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی در تبریز

مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی در تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی قابلیت تولید حوله های سفارشی تبلیغاتی که دارای طول عمر زیادی را دارا می باشد. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالاو سطح کیفی ممتازی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس می توان این گونه نتیجه گیری کرد که برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.

حوله های تبلیغاتی از آن دسته حوله های پر فروش و سودآور می باشد که اغلب صاحبان برند جهت تبلیغ محصول خود از این نوع تبلیغات استفاده می نمایند.این دسته از حوله در شهر تبریز که به شهر حوله و پارچه معروف می باشد و دارای کارخانه جات و تولیدی های فراوانی می باشد در مدل های متنوع و کیفیت های فوق العاده تولید می گردند.

مرکز تولید کننده حوله تبلیغاتی در تبریز

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

 

استفاده از حوله‌های تبلیغاتی می‌تواند باعث مطرح شدن برند شما در زمان طولانی و با تأثیرگذاری بالا شود. اصولاً حوله، کالای مفید و بادوامی است که تا چندین سال باقی خواهد ماند. برای مثال حوله‌های موجود در منزل خود را در نظر بگیرید. خیلی از حوله‌های کوچک شما ممکن است زمانی به عنوان حوله استخری یا حوله حمام استفاده می‌شده و با گذشت زمان فقط کاربرد آن تغییر کرده است.

فروش حوله تبلیغاتی

خرید و سفارش حوله تبلیغاتی

خرید و سفارش حوله تبلیغاتی

 

خرید و سفارش این حوله‌ها راهکار کم‌هزينه‌اي براي توزيع تبليغات در سطح گسترده به شمار مي‌روند. اين حوله‌ها به عنوان حوله دستي براي داخل اتاق و در استخر قابل استفاده‌اند. همچنين براي استفاده در باشگاه‌ها و سالن‌هاي ورزشي که ورزشکاران مي‌خواهند حوله آماده دم دست داشته باشند، و نيز براي بيماراني که به مدت طولاني در بيمارستان‌ها بستري هستند کاربرد موثری دارند.

 

خرید و سفارش حوله تبلیغاتی

 

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی با نام تجاری زرین ساپ قابلیت تولید حوله های سفارشی تبلیغاتی را که دارای طول عمر زیادی هستند را دارا می باشد. پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالاو سطح کیفی ممتازی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس می توان این گونه نتیجه گیری کرد که برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.

حوله های تبلیغاتی از آن دسته حوله های پر فروش و سودآور می باشد که اغلب صاحبان برند جهت تبلیغ محصول خود از این نوع تبلیغات استفاده می نمایند.این دسته از حوله در شهر تبریز که به شهر حوله و پارچه معروف می باشد و دارای کارخانه جات و تولیدی های فراوانی می باشد در مدل های متنوع و کیفیت های فوق العاده تولید می گردند

قیمت خرید حوله تبلیغاتی

 

حوله‌هاي دستي کوچک و متوسط

حوله‌هاي دستي کوچک و متوسط

این حوله‌ها راهکار کم‌هزينه‌اي براي توزيع تبليغات در سطح گسترده به شمار مي‌روند. اين حوله‌ها به عنوان حوله دستي براي داخل اتاق و در استخر قابل استفاده‌اند. همچنين براي استفاده در باشگاه‌ها و سالن‌هاي ورزشي که ورزشکاران مي‌خواهند حوله آماده دم دست داشته باشند، و نيز براي بيماراني که به مدت طولاني در بيمارستان‌ها بستري هستند و براي هديه دادن به جوانان در اردوهاي تابستاني، خيلي مناسب هستند. حوله‌هاي دستي کوچک براي کار نظافت و پاک کردن هم خيلي به درد مي‌خورد. اگر شما هم مي‌خواهيد از شلوغي تعميرگاه‌هاي خودرو، رستوران‌ها و ترياها براي معرفي برند خود استفاده کنيد، اين حوله‌هاي دستي کوچک، گزينه بسيار خوبي براي شماست.

 

 

حوله‌هاي دستي کوچک و متوسط

ویژگی های حوله تبلیغاتی

ویژگی های حوله تبلیغاتی

برای اهداف تبلیغاتی گوناگون می توانید مجموعه ای از حوله های تبلیغاتی را انتخاب کنید که رنگ ها و اندازه های سازگاری را با یکدیگر داشته باشند.جنس پارچه حوله های سفارشی بسیار مهم است چون باید نسبت به نیازهای ضروری مشتری شما انتخاب شوند. ما توصیه می کنیم که پارچه هایی را انتخاب کنید که نرم و بادوام باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما