قیمت روتختی حوله ای یک نفره کبریتی با بهترین مدل

قیمت روتختی حوله ای یک نفره در بازار ایران با نوسان شدید روبرو بوده و نشان دهنده حجم بالای خرید و فروش برای این محصول است. بهترین مدل انواع روتختی حوله ای را از مجموعه ما بخواهید.

روتختی حوله ای در چند سال اخیر بسیار خوب درخشیده و توانسته مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود بکشاند. مدل هایی که در بازار موجود هستند، زیادند؛ اما طرح های یک نفره و دو نفره بیشتر از همه مورد توجه قرار می گیرند. آمار فروش و قیمت روتختی حوله ای در بازار امسال نیز نشان می دهد شاهد یک بازار پر رونق خواهیم بود. لذا خرید خوبی را از سمت جامعه هدف آن یعنی هتلداران خواهیم داشت. از این رو در این متن می خواهیم به ابهاماتی که خیلی از هتلداران درخصوص حوله و روتختی با آن درگیرند پاسخ دهیم.

چرا حوله کثیف می شود؟

علیرغم اینکه پاسخ به این سوال ساده است؛ اما این، یکی از مهمترین سوالات مصرف کنندگان و هتلداران درباره حوله و روتختی حوله ای می باشد. روتختی حوله ای بهرحال یک روتختی است و در معرض تماس با محیط قرار می گیرد. از این رو احتمال اینکه کثیف شود بسیار بالاست. از طرفی ذات حوله طوری است که بلافاصله پس از کثیف شدن، مشخص شود تا اقدام به تمیز کردن آن کرد. در واقع روتختی های حوله ای حتی اگر در رنگبندی های مختلفی نیز استفاده شوند، باز هم امکان کثیف شدن آنها بالاست و این از مزایای حوله جات به حساب می آید؛ چراکه هتلدار و مصرف کننده را وادار به تمیز کردن دائمی آنها می کند.

قیمت روتختی حوله ای

چگونه حوله را بشوییم؟

حال که دلیل کثیف شدن حوله ها را فهمیدیم، سوال اینجاست که آن را چطوری بشوییم؟ روتختی های حوله ای به جهت آنکه هر بار در حجم بالایی شستشو می شود، روال شستشوی سخت تری نسبت به سایر حوله ها دارد؛ اما آنچه که اهمیت دارد، این است که استفاده از شوینده های سنگین و غلیظ برای حوله اصلا توصیه نمی شود؛ چراکه به بافت آن آسیب می زند. همچنین روتختی حوله ای حتما بایستی در آب ولرم و نزدیک به سرد شسته شود. آب گرم منجر به جدا شدن تار و پود آن خواهد شد و اصطلاحا کش می رود که اصلا ظاهر خوبی نخواهد داشت. در واقع پس از این اتفاق، دیگر باید آن بوسید و کنار گذاشت.

قیمت روتختی حوله ای

قیمت روتختی حوله ای یک نفره

علیرغم رعایت تمامی نکات بهداشتی در نگهداری روتحتی حوله ای، باز هم در هر بار شستشو، تلفاتی از این حوله ها خواهیم داشت. بر این اساس، در خرید روتختی حوله ای دو مورد را اکیدا توصیه می کنیم. اول اینکه سعی کنید براساس سلیقه کاری و همچنین پرستیژ محیط، کیفیت حوله را تعیین نمایید و ثانیا مستقیما از شرکت های تولیدی خرید کنید. خرید روتختی حوله ای از کارخانه، سبب کاهش محسوس قیمت خواهد شد و این می تواند در کاهش هزینه های جانبی هتلها نیز بسیار موثر واقع شود.

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما