قیمت حوله دستی و استخری کودک

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله دستی و استخری کودک در سطح متعادل در صدد آن است تا بهترین محصول را از نظر کیفیتی و با قیمت مقرون به صرفه تقدیم حضور مشتریان نماید و توانسته است با استقبال از فروش این دو نوع از حوله ها نامی ماندگار در صنعت تولید حوله بچه گانه از خود در سطح کشور به ثبت رساند.

 

خرید حوله استخری کودک

خرید حوله استخری کودک

حوله استخری کودک از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های کارتونی  برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حفظ می کند و باعث برانگیختن حس شادی کودک می شود. این حوله در عین کیفیت بالا دارای قابلیت حمل آسان می باشد و می توانید آن را در مسافرت ها و تفریحات کنار ساحل کودک نیز به همراه ببرید.

تولید کننده حوله استخری

خرید حوله حمامی کودک

ما با تولید انبوه بهترین حوله ها و ارائه قیمت حوله دستی کودک در رنج ارزان و در بهترین کیفیت و همچنین فروش اینترنتی آن ها در سایت های معتبر توانسته ایم خرید های آنلاین و  با اطمینان خاطر و آسوده را رواج دهیم تا از هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد. جهت بهره مندی از خرید انلاین حوله استخری به صورت عمده در بهترین کیفیت و قیمت مناسب با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

خرید عمده حوله دستی

خرید عمده حوله دستی 

حوله های دستی بچه گانه از جمله پرکاربرد ترین انواع حوله می باشد که برای استفاده کودکان به کار می رود و تقاضای بالایی نیز دارد. حوله های دستی تولید شده کارخانه زرین ساپ با مواد اولیه مصرفی ساخته می شود که با شرایط پوستی کودک دلبند والدین سازگار باشد و به همین سبب اثرگذاری بالایی خواهد شد و در کنار خشک و تمیز کردن دست ها، از ایجاد هر گونه خارش، حساسیت و مشکلات پوستی نیز جلوگیری خواهد کرد.

خرید اینترنتی حوله دستی

بهترین مدل حوله کودک

 

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن راه های ارتباطی آنلاین و ایجاد یک  بستر خرید اینترنتی مانند کانال های اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام ,اینیستاگرام و واتساپ و وبسایت اینترنتی انواع مدل های حوله های دستی کودکانه  را با انواع طرح های شاد و کارتونی در معرض نمایش گذاشته و امکان انتخاب و خرید هریک از مدل های حوله دستی را برای بازدیدکنندگان میسر نموده است.

قیمت حوله دستی کودک

قیمت حوله دستی کودک

کارخانه تولیدی زرین ساپ پس ار تولید محصولات حوله ای خود و بعد از تائید توسط ناظرین کیفی کارخانه و با استفاده از دانش و تجربه  کارشناسان مالی و خبره خود اقدام به تعیین قیمت حوله دستی کودک در انواع مختلف را نموده است و همواره سعی بر این موضوع داشته تا با ارائه قیمتهای مقرون به صرفه و رعایت انواع توان مالی خریداران حوله های دستی تولیدی خود را با قیمت هایی باورنکردنی روانه بازار جهانی نماید.

 

بهترین مدل حوله کودک

خرید اینترنتی حوله دستی

 

یکی از بهترین مدل های حوله کودک، حوله های دستی فانتزی می باشد که در قالب طرح هایی مثل لباس دخترانه و پسرانه یا عروسک های دوست داشتنی تولید می شوند. این حوله ها طرح های جذابی دارند و سبب جذب کودکان می شوند. از این رو میزان فروش حوله دستی کودک، به تنوع طرح و رنگ وابستگی مستقیم دارد و اگر این موضوع در تولید حوله کودک رعایت نشود، شاهد رکود شدید بازار آن خواهیم بود.

 

حوله کودک طرح دار

علت تفاوت قیمت ها در شهرهای مختلف

طرح دار بودن حوله کودک همانطور که ذکر شد، از فاکتورهای محبوبیت آنها در بازار حوله می باشد. کودکان ذائقه ای هیجان انگیز دارند و از ابزارهای ساده چندان خوششان نمی آید؛ مخصوصا حوله که دائما با آن در ارتباط هستند. لذا تمامی تولیدکنندگان حوله کودک، دائما در حال تغییر طرح هستند تا مدلهای محصولات خود را با جدیدترین سلیقه ها بروز کنند که اگر چنین کاری انحام نشود، نمی توانند حضوری موفق در بازار داشته باشند.

علت تفاوت قیمت ها در شهرهای مختلف

خرید حوله حمامی کودک

ما امروه با این واقعیت روبه رو هستیم که علیرغم بیشتر بودن تولیدکنندگان حوله کودک، تراکم آنها در جای جای ایران یکسان نیست. اکثرا در شهر تبریز یا مشهد گرد هم آمده اند؛ از این رو شهرهای دورتر از مناطق تولیدی حوله، هزینه های حمل و نقل بالایی دارند و طبیعتا قیمت ها در نقاط مختلف کشور متفاوت خواهد بود. از طرفی میزان خرید و فروش حوله نیز روی قیمت ها تاثیر می گذارد؛ اما برای اینکه از این نوسان ها در امان باشید، توصیه می شود مستقیما از کارخانجات خرید کنید تا نرخ عادلانه تری در اختیارتان قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما