قیمت حوله حمامی مردانه در انواع مختلف

قیمت حوله حمامی در انواع مختلف با توجه به درنظر گرفتن فاکتورهای متعددی، متغیر می باشد بنابراین برای اطلاع از قیمت ها و شرایط فروش تنها کافیست که به سایت های معتبر مراجعه کنید و لیست قیمت ها را چک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

حوله حمامی ایرانی

از افتخارات صنعت تولید ایرانی برند معتبر و خوش آوازه زرین ساپ می باشد. زرین ساپ که از نام آشنا ترین برند های تولید حوله ایران می باشد در سالیان گذشته با فعالیت های خود، نقش مهمی در به خودکفایی رسیدن صنعت تولید حوله ایرانی دارد و همچنین زرین ساپ فعالیت های چشمگیری در بازارهای صادراتی داشته است.
انواع حوله استحمام، حوله دستی، حوله هتلی، حوله تبلیغاتی و … در برند زرین ساپ با تنوع بالا در طرح و رنگ و با بالاترین کیفیت تولید می شود و راهی بازارهای سراسر ایران و بسیاری از کشورها می شود.

قیمت حوله حمامی

خرید حوله حمامی

تولیدی حوله ایران، به عنوان نوآور و خلاق، بزرگ ترین خانواده انواع حوله حمامی را با بهترین و مطابق با استاندارد های جهانی کرده و در بازارهای فروش عرضه می دارد. انواع حوله متری حمامی، حوله تن پوش، حوله پالتویی و … در این بخش جای دارد.
حوله های حمامی تولید ما، دورو بود دور دوزی می شود و به دلیل استفاده از متریال درجه یک دوام بالایی دارد و همین موضوع نکته ی مهمی در شناخت یک حوله باکیفیت می باشد.

قیمت حوله حمامی

قیمت حوله حمامی به صورت عمده

خوشبختانه تولید کنندگان ایرانی تمام تلاش خود را می کنند تا خرید امن و بصرفه برای مشتریان تدارک ببینند و به همین سبب قیمت محصول را در بهترین سطح و به شکل کنترل شده نگه میدارند تا از این طریق مشتریان در ازای کمترین قیمت خریدی رضایت بخش داشته باشند.

قیمت حوله حمامی

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما