قیمت حوله استخری نازک با فروش عمده

قیمت حوله استخری نازک با فروش عمده و با کیفیت بسیار عالی و وزن مناسب به صورت عمده از طریق تماس مستقیم با مدیریت فروش امکان پذیر می باشد. حوله های ورزشی یکی از پرفروش ترین انواع حوله می باشند که برای راحتی حمل از پارچه های نازک تهیه و دوخته می شوند.

 

معرفی حوله های استخری

حوله های استخری یکی از چند وسیله ضروری برای استحمام و به طور کلی خشک کردن قسمت های مختلف بدن است. حوله های استخری پارچه هایی از جنس پنبه، کتان، پلی استر و الیاف بامبو هستند که خاصیت جذب آب داشته و برای خشک کردن بدن استفاده می شوند. میزان آبگیری حوله های استخری ارتباط مستقیم با جنس آنها دارد.

تولید حوله استخری

به همین دلیل هنگام خرید حوله های استخری به الیاف به کار رفته در آنها توجه داشته باشید تا هم حوله متناسب با کارکرد مورد نظر و هماهنگ با نوع پوست خود تهیه کنید و هم نحوه مراقبت از حوله ها برایتان مسجل شود. در نظر داشته باشید حوله هایی با جنس پنبه درصد بالاتری از آب را به خود جذب می کنند.

 

فروش حوله استخری و ورزشی

حوله استخری بزرگ

در بین تعداد کثیری از برند های فعال، برند زرین ساپ به عنوان یکی از برند های باسابقه و معتبر شناخته می شود که سالیان زیادی است در این زمینه فعالیت دارد و به عنوان برند معتمد ایرانیان حتی در خارج از مرز های ایران شناخته می شود. زرین ساپ با تولید محصولات باکیفیت با تنوع بالا و فروش آنها با مناسب ترین شرایط قیمتی سال های متوالی رضایت و اعتماد مشتریان را به سمت خود جلب کرده است.

قیمت حوله استخری ایرانی

حوله های استخری با بافتی بسیار منسجم و با کمترین و ریزترین منافذ تولید می شوند تا از این طریق با بالاترین سرعت آب و رطوبت روی سطح پوست را جذب کنند و تا حد امکان سطح پوست را خشک کنند. این محصول در ابعاد و سایز های مختلفی برای بچه ها و بزرگسالان تولید می شود. قیمت تمام شده حوله استخری مربوط به میزان وزن حوله است.

حوله استخری تبلیغاتی

فروش عمده حوله استخری زنانه و مردانه

فروش عمده حوله استخری زنانه و مردانه خصوصا درفصل تابستان مورد استقبال بی شائبه ای ازسوی خریداران عزیز مواجه شده است. حوله های استخری در مدل های گوناگون ومشتری پسند تولید و وارد عرصه ی بازار می شوند؛ این نوع از حوله ها به خاطر وجود تنوع ابعادی شان در زندگی روزمره بسیار کارآمد وپراستفاده هستند.

تولید کننده حوله دستی

خرید اینترنتی انواع حوله

مزیت اصلی خرید اینترنتی صرفه جویی در زمان مشتری است. گرچه این نکته در رابطه با فروشگاه های اینترنتی معتبر آنلاین صدق می کند. با توجه به انواع حوله و ست حوله که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا گردآوری و در معرض فروش گذاشته است لزومی برای صرف زمان با ارزش مشتری جهت خرید حضوری وجود ندارد. تمام محصولات این فروشگاه با درجه ی مطلوبی از کیفیت و ضمانت عرضه می گردد.

مرکز فروش حوله در تبریز

اندازه حوله استخری

تولید حوله حمامی با فناوری های نوین

نکته ی بعدی در خرید یک حوله قابل مصرف در استخر، سایز و اندازه ی آن است. سایز انها عمدتا در ابعاد حمامی و استخری بوده و حتی با الگوی دکلته طراحی میشود. در صورتیکه افراد برای پهن کردن در کنار ساحل و استخر به حوله نیاز داشته باشند معمولا از حوله های حمامی یا استخری سایز بزرگ استفاده می کنند و برای پوشاندن بدن، حوله های استخری و دکلته مناسبتر است. حوله های حمامی معمولا در طولهای بین۱۵۰ -۱۷۰ سانتی متر بوده و از عرض بیشتری نیز برخوردار است که برای پهن کردن کنار استخرها ، صندلی های آفتابگیری و شنهای سوزان ساحل ها بسیار مناسب هستند.

 

کاربرد و ویژگی حوله های استخری

حوله های استخری تنوع طرح های زیادی دارند و در مدل های بی شمار و بی نظیری غالبا برای عموم افراد اعم از مردانه، زنانه، دخترانه، پسرانه و بچه گانه تولید می گردد.نرمی و لطافتی که این نوع حوله ها ازآن برخوردارهستند باعث شده است که ازحوله های نانو به عنوان حوله کودک استفاده شود.

حوله استخری بزرگ

ابعاد حوله های استخری

حوله های استخر اغلب ابعاد کوچکی داشته و به جهت لزوم حمل و نقل آنها به صورت سبک تولید می شوند. البته عده ای تمایل دارند حوله استخرشان به صورت پالتویی و پوشیدنی باشد. در انتخاب حوله سلیقه و راحتی الویت دارد.مکان هایی که از حوله های استخری غالبا استفاده می شود شامل: استخرها، باشگاه ها، سالن های ورزشی، سالن ها و … می باشد. خریدار بسته به نوع نیازی که دارد قادر است ازابعاد مختلف این حوله ها محصول خود را به راحتی انتخاب نماید.

ارزانترین قیمت حوله ابعادی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما