قطب فروش حوله هتلی در دنیا

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان قطب فروش حوله هتلی در دنیا با تولید انواع حوله و محصولات هتلی همواره با داشتن ظرفیت تولید بالا تمامی تلاش و پشتکار خود را در جهت کسب رضایت هتل داران به کار گرفته است.

فروش حوله هتلی

لازم است به این نکته اشاره ای داشته باشیم که حوله های هتلی اکثراً در رنگ سفید بوده و به علت چندبار مصرف بودن آنها و شست وشوی روزانه و مداوم آنها می بایست دارای تراکم و انسجام بافت بالا بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. همچنین با توجه به استفاده زیاد این نوع از حوله ها در هتل ها و مراکز اقامتی تولید و فروش آنها به صورت انبوه و در تیراژ  بالا صورت می گیرد.

 

قطب فروش حوله هتلی

قطب فروش حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده برتر انواع حوله، این قابلیت را دارد تا با فروش و تولید و حتی صادرات انواع محصولات حوله ای اعم از حوله های تن پوش ، دستی، حمامی، استخری، به عنوان قطب فروش حوله هتلی در دنیا شناخته شود و با تضمین کیفیت و با پشتیبانی همه جانبه از کیفیت تولید شده محصول این توانمندی را دارد تا به عنوان نامدارترین کارخانه های تولیدی در دنیا نامی درخشان به ثبت رساند.

توليد حوله هتلي

توليد حوله هتلي

 

گفتنی است خط تولید حوله های هتلی در قطب فروش حوله هتلی زرین ساپ ، به دلیل فروش بالای آنها و استقبال بی سابقه مسئولین مراکز اقامتی و هتل داران از فروش محصولات حوله ای هتلی همواره فعال بوده و باعث ترویج فروش این نوع حوله ها در ایام پیک مانند نوروز و فصل تابستان شده است. گفتنی است در تولید حوله های هتلی از بهترین نوع نخ که صددر صد پنبه می باشد، استفاده شده و کیفیت آنها توسط ناظرین کیفی حاضر در کارخانه تائید شده است.

فروش آنلاين حوله هتلی

فروش آنلاين حوله هتلی

 

در دنیای امروزه با هدف گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک این گروه تولیدی اقدام به تشکیل یک پلتفرم نرم افزاری قوی و اینترنتی نموده است که بازدیدکنندگان از وبسایت ها با دریافت مشاوره  فروش با واحد پشتیبانی سایت اقدام به بررسی ویژگی های حوله های هتلی نمایند و پس از تائید و ثبت سفارش و پرداخت وجه فاکتور ارسالی از مزایای فروش آنلاین حوله هتلی برخوردار شوند و تجربه خریدی اینترنتی را با این گروه تولیدی داشته باشند

حوله هتلي ارزان

حوله هتلي ارزان

 

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله های هتلی در حدود ارزان و متعادل تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا با تولید انواع حوله های هتلی به صورت عمده و با دریافت کمترین پیش پرداخت ها و با اعمال تخفیفات ویژه در اولین خرید همواره یک خریدی مقرون به صرفه و ارزان را برای مخاطبین این محصولات که گاهاً مسئولین مراکز اقامتی و هتل ها بوده و بعضاَ مسئولین مراکز و سالن های زیبایی میباشند را امکان پذیر نماید.

تفاوت بین حوله های هتلی و خانگی

تفاوت بین حوله های هتلی و خانگی

حوله های هتل نیاز به پارچه های قویتری دارند ، باید در برابر صابون و خوردگی مواد شوینده  و ضد عفونی کننده مقاومت کنند. حوله خانگی این نیازمندی را ندارد ، حوله خانگی معمولاً دارای زرق و برق هستنند تا توسط مشتری  خانگی جذب شوند.در اصل ، حوله های هتل و حوله های خانگی تفاوت در محتوای پنبه آن و فرمالدئید  است. همه ما می دانیم که مواد اولیه حوله مستقیماً روی کیفیت حوله تأثیر می گذارد.

حوله هتلی با کیفیت بالا و سفیدی بالا ، نرمی خوب ، جذب آب مناسب ، القا کننده کیفیت و مشتری مداری آن هتل می باشد. لذا باید در خرید حوله هتلی کیفییت را فدای قیمت نکرد زیرا عمر حوله های هتلی با کیفییت اغلب چند برابر حوله های هتلی ارزان می باشد, پس مقرون و بصرفه است که حوله هتلی با کیفییت انتخاب کنید!

اندازه و انواع حوله هتلی

اندازه و انواع حوله هتلی

هر کشور ابعاد استاندارد خود را دارد, ولی در کشورمان عموما تولید کنندگان در  ابعاد مشخص تولید می کنند.

  • حوله  هتلی دستی: برای خشک کردن دست و صورت کاربرد دارد , معمولا تولید کننده  حوله هتلی از ابعاد استاندارد 40*80 و 40*70  سانتیمتر برای حوله های هتلی دستی استفاده می کنند.
  • حوله هتلی حمام یا حوله استخری:  همانطور که از نامش پیداست مناسب حمام , استخر , آبگرم,سونا و سالن ماساژ می باشد و در ابعاد  متنوع زیر تولید می شود:70*120-70*130- 70*140-80*130-80 *140 تولید می شوند.
  • حوله زیر پایی: معمولا در جلوی درب حمام و دستشویی جهت جلوگیری از لیز خوردن  قرار می گیرد که به منظور متمایز شدن در دیگر حوله ها طرح آن کف پا می باشد که در ابعاد 40 *80  تولید میشود.ضمنا پیشنهاد می شود برای حوله زیر پایی لوگو یا آرم نزنید.
  • حوله تن پوش هتلی : این نوع حوله معمولا در هتلهای لوکس استفاده میشود و در سایز های  کوچک, متوسط و بزرگ تولید می شود.
  • حوله یکبار مصرف هتلی: این نوع حوله ها در مقایسه با حوله های هتلی نازک هستند, که استفاده از آنها با توجه به بهداشتی بودنشان رو به افزایش است و در ابعاد حوله های هتلی تولید میشوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما