فروش مستقیم حوله های تبلیغاتی تبریز

خرید و فروش مستقیم حوله تبلیغاتی در تبریز، این منطقه را تبدیل به یکی از بزرگترین تامین کنندگان حوله در ایران کرده است که اهمیت اقتصادی بسیار زیادی را بهمراه دارد.
مصرف حوله تبلیغاتی خیلی بیشتر از سایر مدلهاست. البته برای حوله های تبلیغاتی نمی توان مدل خاصی را در نظر گرفت؛ چراکه تقریبا تمامی طرحها و مدلها را می توان در قالب تبلیغات به کار برد و استفاده کرد. شاید همین گستردگی اختیارات در طراحی حوله های تبلیغاتی، اصلی ترین دلیل برای فروش بالای این محصول باشد. علی ایّ حال برای اینکه این محصول در جامعه هدف به خوبی فروخته شود، نیازمند رعایت چند فاکتور است که آنها را در زیر توضیح خواهیم داد.

بافت حوله تبلیغاتی
بافت حوله های تبلیغاتی با حوله های معمولی که در بازار عرضه می شوند تفاوتی ندارد. در واقع این حوله ها به سبب اینکه در حجم بسیار بالا خرید و فروش می شوند، قیمتی پایین تر از نمونه های مشابه خود دارند؛ اما این دلیل نمی شود که بگوییم کیفیت حوله ها بسیار پایین است. از طرفی درجه بندی کیفی در حوله های تبلیغاتی نیز مد نظر گرفته می شود؛ بطوری که سفارش دهندگان مشخص می کنند که چه کیفیتی را می خواهند و تولیدکنندگان بر طبق همان موارد، اقدام به تولید و عرضه سفارشات مشتریان می نمایند.

قیمت روز حوله تبلیغاتی درجه یک
قیمت روز حوله تبلیغاتی درجه یک

حوله تبلیغاتی ارزان
صحبت از ارزان بودن حوله های تبلیغاتی شد؛ لذا لازم است اشاره کنیم که هرچند انتخاب کیفیت حوله هنگام سفارش در دست مشتری است، اما کمتر پیش می آید که مشتریان بخواهند مرغوب ترین حوله را جهت انجام امور تبلیغاتی استفاده نمایند. در واقع حوله هایی که بیشتر برای جنبه تبلیغاتی خرید و فروش می شوند، کیفیت لازم را دارند؛ اما آنقدر که بتوان روی مرغوبیتش مانور داد باکیفیت نیستند. از این رو درجه کیفی متوسطی برای آنها در نظر گرفته می شود که روی کاهش قیمت حوله نیز تاثیر می گذارد.

فروش عمده انواع حوله تبلیغاتی استخری
فروش عمده انواع حوله تبلیغاتی استخری

حوله تبلیغاتی زرین ساپ
شرکت زرین ساپ یکی از شرکتهای مستقر در تبریز و فعال در صنعت نساجی و حوله بافی است که عمده تمرکز خود را روی عرضه حوله های تبلیغاتی با بالاترین تنوع مدل و طرح گذاشته است. این شرکت امروزه توانایی این را دارد که کیفیتهای متنوعی از انواع مدلهای حوله تبلیغاتی را برای مشتریان داخل و خارج عرضه کند و آماده قبول سفارشات چاپ متنوع در قالبها و رنگبندی های مختلف می باشد که خریداران عمده می توانند جهت دریافت جزئیات محصولات، با مسئولین فروش شرکت تماس حاصل نمایند.

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما