فروش حوله کودک و بچه گانه با جنس اعلا

فروش حوله کودک در تنوع بسیار گسترده با بهترین مواد اولیه تهیه شده و با به روز ترین دستگاه های هوشمند، از طریق این سایت به صورت آنلاین و راحت بدون واسطه دلال و با ارزان ترین قیمت انجام می شود.

خرید حوله لباسی بچه گانه

خرید حوله لباسی بچه گانه

حوله تن پوش کودک ارزان یکی از  انواع  محصولات حوله ای تولیدی در گروه تولیدی زرین ساپ به شمار می آیند.حوله های تن پوش در انواع و اقسام طرح ها در قالب و مدل های حوله تن پوش نوزاد تولید می شود که از جمله مهم ترین آنها: حوله تن پوش عروسکی، حوله‌ های برنامه کودکی و حوله کلاه دار کودک را می توان نام برد. یکی از مزایایی که دارد این است که سر نوزاد دلبند شما به راحتی خشک می شود . حوله عروسکی کودک دخترانه نیز آنها را به استحمام کردن ترغیب میکند.

فروش حوله کودک

فروش حوله کودک

گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت فروش حوله کودک و تعیین قیمت حوله لباسی کودک و بچه گانه درسطح متعادل سعی در رعایت بودجه و توان مالی خریداران را دارد اساس تفکر بیشتر مردم بر این مبنا است که معمولا محصولی که ارزان است و در رنج قیمت پایین تری قراردارد دارای کیفیتی پایین است ولی این موضوع در مورد محصولات تولیدی زرین ساپ صدق نمی کند. این حوله از جنس پنبه مرغوب بدون ایجاد پرز دارای طرح عروسکی و عکس های کارتونی  برای هر کودکی جذاب و سرگرم کننده است. نرمی و لطافت این حوله پوست کودک را در کنار خشک کردن مطلوب حمایت می کند.

خرید اینترنتی حوله کودک

خرید اینترنتی حوله کودک
متقاضیان خرید گرامی می توانند با بازدید از وبسایت رسمی گروه تولیدی زرین ساپ و یا با عضویت در کانالهای اجتماعی مجازی نظیر تلگرام zarrinsap و اینیستاگرام zarrinsaptowel و یا ارسال پیام از طریق اپلیکیشن واتساپ خریدی آنلاین و با صرفه و بدون واسطه را تجربه نمایید و پس از بررسی مدل ها و انتخاب حوله دلخواه خود محصول مورد پسند خود را سفارش داده و پس  از ثبت و تائید آن حوله بچه گانه مدنظر خود را تحویل بگیرید.

خرید حوله کودک و نوزاد

خرید حوله کودک و نوزاد

کارخانه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن خرید محصولات حوله ای ارزان  ازجمله حوله‌های تن پوش توانسته است یکی از ممتاز ترین واحدهای نمونه تولیدی در کشور شناخته شود .حوله های پالتویی کودک علاوه بر حمام در استخر، ساحل و چشمه‌های آب گرم نیز کاربرد دارند.

هر زمان که تصمیم به خرید حوله تن پوش داشتید با کارشناسان ما در بخش فروش در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره را در جهت خرید حوله پالتویی کودک ،حضور شما همراهان همیشگی ما ، ارائه دهند.

قیمت حوله های کودک

قیمت حوله های کودک

به علت بالا رفتن کیفیت و مرغوبیت حوله های کودک و تولید تخصصی آنها با استاندارد جهانی، بازار خرید و فروش آنها بسیار گرم شده و رقابت شدیدی بین فروشندگان به وجود آمده که این باعث پایین آمدن قیمت ها و مناسب تر شدن آنها شده است.

فروش حوله کودک

فروش حوله کودک

برای بهره مندی از فروش حوله کودک در رنج ارزان میتوانید با این فروشگاه اینترنتی با ضمانت و امنیت کامل سفارش خود را ثبت نمایید و از یک خرید عالی و راحت لذت ببرید.این حوله‌ها علاوه بر اینکه برای هر شخص ضروری هستند، گزینه‌ی ایده‌آلی برای هدیه دادن در موارد خاص نیز مانند جشن تولد می باشند.

انواع حوله های کودک

انواع حوله های کودک

برای راحتی و بالا بودن قدرت خریداران، حوله های کودک در تنوع بسیار بالایی از جمله:
• حوله کودک پالتویی
• تن پوش
• حمامی
• استخری
• دستی
• و…
تولید و با طرح های بسیار زیبا و کودکانه عرضه می شوند. جنس این حوله ها از مواد غیر حساسیت زا و مرغوب است تا برای پوست حساس کودکان مناسب و راحت باشد.

سایز مناسب حوله نوزاد

سایز مناسب حوله نوزاد

به طور کلی حوله باید کمی بزرگ‌تر از اندازه نوزادان باشد تا به خوبی دور نوزاد را بگیرد و او را از خطر سرماخوردگی محافظت نماید. بنابراین برای نوزادان تازه متولد شده حوله هایی با ابعاد ۷۰ در ۷۰ سانتی متر حداقل سایزی است که مورد استفاده قرار می گیرد و کم تر از آن اصلاً توصیه نمی شود. اگر به دنبال بغل کردن نوزاد تازه متولد شده خود هستید و می خواهید او را به کمک یک حوله دورپیچ کاملاً پوشش دهید. می توانید از حوله های برند گایه در ابعاد ۸۰ در ۹۰ سانتی متر استفاده کنید و با آن نوزاد را خطر سرما خوردگی حفظ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما