فروش حوله پالتویی لایکو در تهران

فروش حوله پالتویی با انواع مختلف تولید در بازار تهران به صورت عمده انجام می شود. بازار ایران مملو از انواع حوله های پالتویی تولید داخل و وارداتی می باشد که با رشد فروش بیشتری نسبت به سالهای قبل همراه بوده و امروزه قیمت های بسیار ویژه ای برای آنها ارائه می شود.
فروش حوله پالتویی در دو سال اخیر، در حد حوله های دستی بالا آمده است و این اتفاق را بایستی به فال نیک گرفت؛ چراکه منجر به رشد تولید در ایران شده و خیلی از کارخانه دارانی را که در معرض تعطیلی بوده اند دوباره انگیزه بخشیده و وارد کار کرده است.

حوله پالتویی کودک

حوله های پالتویی کودک را می توان نمونه موفق محصول ایرانی دانست که علیرغم حضور حوله های خارجی، باز هم توانسته قد عَلَم کند و بهتر از آنها فروش داشته باشد. تنوع بالای حوله های پالتویی که نشات گرفته از سلیقه متنوع مصرف کنندگانش می باشد، سبب شده تا تولیدکنندگان داخلی برای عرضه انواع مدل ها دستشان باز باشد و خیلی راحت تر بتوانند به طرح محصولات خود بیفزایند. مصرف کم نخ در تولید این حوله ها نیز مزیتی دیگر برای تولیدی ها می باشد تا بتوانند تیراژ بالاتری را از حوله های کودک به بازار عرضه کنند.

فروش حوله پالتویی

حوله پالتویی سایز بزرگ

در مقابل حوله های کودک، حوله های سایز بزرگ قرار دارند که برای دو قشر آقایان و بانوان مورد استفاده قرار می گیرند. البته مدلهای زنانه باز سایزبندی های کوچکتر نیز دارند؛ اما آقایان اکثرا از همین حوله های سایز بزرگ بهره می برند. این حوله ها نیز به سبب اینکه نسبت به کودکان، دو برابر مصرف کننده دارند مورد توجه بازار می باشند و فروش خوبی را از آن خود کرده اند.

فروش حوله پالتویی

فروش حوله پالتویی زرین ساپ

در این میان شرکت هایی که توانسته اند در عرضه حوله های پالتویی ایرانی موفق ظاهر شوند نیز نقش مهمی را در رشد بازار آنها داشته اند. یکی از این شرکت ها، زرین ساپ می باشد که استقرار آن در تبریز، سبب شده تا هم بالاترین حجم از تنوع را به بازار کشور عرضه کند و هم از آمار واردات حوله های ترک اطلاع کامل داشته باشد. شرکت زرین ساپ علاوه بر تامین بازار داخل، در امر صادرات نیز بسیار موفق بوده و این روزها سرگرم مذاکره با کشورهای همسایه می باشد تا بتواند تامین بازار آنها را بر عهده گرفته و محصولات ایرانی را در سایر کشورها نیز معرفی نماید.

فروش حوله پالتویی

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما