فروش حوله هتلی حمامی در شهر مشهد

فروش حوله هتلی دستی و حمامی در شهرهای ایران از جمله مشهد، توانسته در سراسر بازار کشور قوت بگیرد و اینگونه که پیش می رود، کم کم پا در عرصه صادرات حوله نیز خواهد گذاشت.
شهر مشهد با در اختیار داشتن چندین واحد تولیدی حوله و نساجی، قطب دوم تولید حوله در ایران به شمار می رود که بعد از تبریز، قدرت اول ایران در تامیین بازار حوله می باشد. این شهر بیشتر تمرکز خود را روی تولید حوله هایی گذاشته که اکثرا از سمت شرکت های پخش داخلی و خارجی خرید می شوند. در واقع هدف تولیدکنندگان مشهد، پخش محصولات بصورت مستقیم در بازار نیست؛ بلکه بیشتر با مشتریانی کار می کنند که به دنبال خرید شخصی یا شرکتی هستند و قصد دارند سفارش خود را روی حوله ها پیاده نمایند.

حوله هتلی یک بار مصرف

از جمله حوله هایی که تولیدکنندگان مشهد روی آن فعالیت دارند، حوله های هتلی یک بار مصرف می باشد. بدیهی است که این حوله ها در هتلها مورد استفاده قرار می گیرند و کار را بیش از پیش برای هتلداران راحت کرده اند؛ چراکه دیگر نیاز به شستشوی دوباره محصول نیست. حتی هتلها آنها را بعنوان اشانتیون به مشتریان عرضه می کنند. مصرف حوله های یک بار مصرف در هتلها آنقدر بالا رفته که کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز برای کاهش هزینه، مستقیما از ایران خرید می کنند و سراغ سایر بازارها نمی روند.

فروش حوله هتلی

 

فروش حوله هتلی سفید

حوله های سفید، همان حوله های حمامی معروف هستند که با آن نوار برجسته خودشان در گوشه ای حوله، در ذهن همه ماها تداعی می شوند. البته این نوار مربوط به یک برند خاص می باشد که بعدها تبدیل به مدل شد و امروزه اکثر شرکت ها، تبلیغات خود را در قالب همین نوار روی حوله ها پیاده می کنند. حوله های سفید اکثرا از نوع متری هستند و کمتر دیده شده که در قالب تن پوش عرضه شوند. لذا قیمت تمام شده آنها نیز پایین تر است و خریداران این محصول، جهت خرید عمده مستقیما با تولیدکنندگان مشهد ارتباط می گیرند. فروش حوله هتلی سفید بیش از سایر رنگ ها مد نظر هتلداران می باشد.

فروش حوله هتلی
دمپایی حوله ای هتلی

از دیگر حوله هایی که در هتلها مورد استفاده قرار می گیرند، حوله های دمپایی می باشند. البته اینها را نمی توان دیگر حوله نامید؛ اما به سبب اینکه تنوعی بسیار شگرف در صنعت حوله بوجود آوردند، فقط اسما با نام دمپایی شناخته می شوند و ذاتا یک حوله هستند. دمپایی های حوله ای پس از استحمام و بهمراه حوله های حمامی یا تن پوش مورد استفاده قرار می گیرند و به سبب قیمت پایینی که دارند، بعنوان یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات به حساب می آیند. از این رو تولیدی های مشهد نیز روی عرضه متنوع ترین طرحهای این دمپایی ها تمرکز ویژه ای گذاشته اند.

فروش حوله هتلی

منبع: حوله زرین ساپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما