فروش حوله دستی درجه یک تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فرو ش حوله دستی به صورت عمده تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولی ارزنده و نفیس را مطابق با آخرین متدها و طرح های روز دنیا برای مصارف و کاربردهای مختلف را که دارای جنس عالی و پنبه خالص می باشد را به مرحله تولید و نهایناً به مرحله فروش عمده برساند .

فرو ش حوله دستی به صورت عمده در تبریز

 

فرو ش حوله دستی به صورت عمده در تبریز

 

اساس کار این مجموعه بر مبنای فروش عمده و صادرات می باشد از این رو مدیران ارشد این مجموعه بر اساس استقبال تجار و بازرگانان فعال در این زمینه در راستای تحقق اهداف بلند مدت تجاری خود تمامی انرژی و توان خود را در تولید یک محصول درجه یک و ارزنده متمرکز نموده است تا همواره بتواند میزان فروش خود را افزایش داده و روز به روز قدم های بلند و استواری در جهت پیشبرد اهداف تجاری و رونق اقتصادی کشور برداشته باشد.

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی درجه یک تبریز

حوله هایی که در مراکز فروش در اختیار خریداران عزیز قرار می گیرد دارای قیمت های مختلفی می باشند و فروشندگان در تلاش هستند تا محصولات را با قیمت هایی مناسب به بازار عرضه کنند.امروزه در خرید حوله، دو پارامتر مهم را در نظر می گیرند که بسیار مهم و کلیدی می باشد که عبارت اند از:

  • وزن حوله
  • جنس حوله

با  توجه به گزینه های ذکر شده، قیمت های حوله های موجود در بازار از جمله حوله های دستی ارزان مشخص می شود. فروشندگان در تلاش هستند تا حوله های دستی را با قیمت هایی مناسب و ارزان به فروش برسانند تا عموم مردم بتوانند از این محصولات استفاده نمایند.

 

 

حوله دستی ارزان

حوله دستی ارزان

قیمت ها و سطح کیفی محصولات تولید گشته در مجموعه زرین ساپ همواره عامل اصلی ترغیب کننده مشتریان برای خرید می باشد . یکی از مقرون به صرفه ترین محصولاتی که هر مشتری توان خرید آن را به صورت عمده دارد حوله دستی ارزان می باشد . مدل ها و طرح های متنوعی از این محصول تولید می گردد و هر یک از مشتریان با توجه به سلیقه خود می توانند نسبت به خرید اقدام نمایند . سفارشات شما در مجموعه زرین ساپ به صورت اینترنتی ثبت می شود .

تولید حوله دستی

تولید حوله دستی

حوله ها از آن جمله محصولاتی هستند که باید سطح کیفی آنها توسط کارشناسان ناظر تایید گردد . نرمی و لطافت الیاف حوله ها و قدرت جذب بالای آنها از جمله ویژگی های مثبتی می باشند که باید در زمان تولید بدان توجه نشان داد . تولید حوله دستی همانند سایر انواع حوله ها در کارخانجات مجموعه زرین ساپ با پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می شود . ما شاهد تولید بهترین و درجه یک ترین محصولات در این مجموعه بزرگ هستیم محصولاتی که هر یک مخاطبان خاص خود را دارند .

 

خرید حوله دستی

خرید حوله دستی

شما مشتریان عزیز در مجموعه زرین ساپ این قدرت را دارید که بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید حوله دستی ارزان قیمت اقدام نمایید . خرید عمده این محصول همواره صرفه اقتصادی بالایی دارد و شما عزیزان صاحب کسب و کار می توانید با خرید عمده و تیراژ بالایی از حوله ها به سود قابل توجهی دسترسی یابید . سایت اینترنتی مجموعه زرین ساپ اطلاعاتی کاربردی تر در راستای تک تک محصولات در اختیار مشتریان قرار می دهد .

 

 

 

 

 

 

 

حوله دستی کودک

حوله دستی کودک

هر یک از کودکان نیز همانند بزرگسالان به حوله های کاربردی در زندگی روزمره خود احتیاج دارند . حوله دستی کودک یکی از عمده ترین سفارشات مشتریان می باشد . مجموعه زرین ساپ در تولید حوله های کودکانه بیشتر به طرح و مدل حوله توجه نشان می دهد تا محصولی زیبا و جالب توجه را در اختیار خریداران قرار دهد . حوله های دستی کودک در طرح های فانتزی و کارتونی تولید می گردد که بیشتر محبوب کودکان در رده های سنی پایین است .

 

حوله دستی تبلیغاتی

حوله دستی تبلیغاتی

تبلیغات یک مجموعه بزرگ می تواند به پیشرفت و بهبود عملکرد آن مجموعه کمک نماید . حوله های تبلیغاتی که توسط اکثر مجموعه ها سفارش داده می شود موجب شناخته شدن برند مورد نظر در ذهن مشتریان می شود . حوله دستی تبلیغاتی یکی از محصولات ویژه مجموعه زرین ساپ می باشد . این محصول در ابعاد و اندازه های کوچک تر تولید می گردد و ما شاهد صرفه جویانه ترین قیمت برای این محصول هستیم .

کاربرد حوله دستی

کاربرد حوله دستی

 

از مشخصات این حوله می توان به لطافت، نرمی و تراکم پنبه ای بالا ، آبگیری بالا،دور دوزی شده در دو طرف برای جلوگیری از به هم خوردگی نظم و انسجام بافت آنها ، چگالی و پرز بالای آن اشاره نمود که شما می توانید از آن به عنوان حوله شخصی خود در خانه و یا برای ورزش کردن و در باشگاه با توجه به رنگ های بسیار خوش رنگ و شیک آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

ویژگی های حوله دستی زرین ساپ

حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید، پس از بارها استفاده و شستشو، بافت و تار و پود خود را حفظ کرده و پرز ندهد. به این ترتیب شما می توانید از این حوله در مدت طولانی بدون نگرانی از تغییر بافت آن استفاده نمایید. حوله های دستی زرین ساپ با جنس مرغوب خود هنگام استفاده و هنگام شستشو، رنگ نخواهد داد.

همین امر باعث ثابت ماندن رنگ و حفظ ظاهر حوله‌ شما می شود. حوله دستی تولیدی زرین ساپ با جنس صد در صد پنبه، هیچ گونه حساسیت و جوشی ایجاد نمی کند. از خصوصیات دیگر این محصول می توانیم به آبگیری عالی آن اشاره نماییم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما