فروش حوله حمامی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج فروش حوله حمامی به صورت عمده توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی  را به خود اختصاص دهد و امروزه شاهد این موضوع هستیم که با استقبال از فروش این محصولات بتوانیم نظاره گر فعالیت روزافزون این واحد تولیدی شویم.

فروش حوله حمامی در انواع طرح و مدل

فروش حوله حمامی در انواع طرح و مدل

دقیق ترین تقسیم بندی انواع حوله زنانه و مردانه که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها نموده است به موارد استفاده از حوله ها بر می گردد. از جمله حوله تن پوش و پالتویی که با نام حوله لباسی نیز شناخته می شوند. حوله استخری، آشپزخانه، حوله عروس و داماد، یکبار مصرف، روبدوشامبر که مشابه حوله تن پوش و مسافرتی که در زمره حوله های بسیار کاربردی قرار می گیرند.

فروش حوله حمامی در انواع طرح و مدل

فروش حوله حمامی

فروش حوله حمامی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین ساپ با در نظر گرفتن رفاه حال مصرف کنندگان اقدام به تولید انواع حوله حمام نموده است .حوله های حمامی همان طور که می دانید به عنوان حوله های ابعادی شناخته شده اند این نوع از حوله ها در بسیاری از مدل ها موجود هستند اما بیشتر در اندازه و ابعاد با هم متفاوت هستند و به صورت کلی ابعادی هستند و مانند حوله های تن پوش به صورت لباسی و یا پالتویی نمی باشند.که دارای ویژگی های زیر میباشد:

  • تهیه شده از الیاف پنبه‌ای نرم و لطیف
  • قدرتمند در جذب آب و رطوبت پوست
  • کاملا بهداشتی و بدون ایجاد هیچ‌گونه حساسیت
  • مناسب جهت پوشاندن و خشک کردن بدن در استخر و حمام

 

فروش حوله حمامی به صورت عمده

خرید ست حوله حمامی کودک

خرید ست حوله حمامی کودک

 

شاید خرید یک ست حوله حمام ضروری نباشد ولی خرید آن تجربه استحمام کودکتان را شیرین تر خواهد کرد. همانطوری که ما بزرگ تر از پوشیدن یک حوله تن پوش بیشتر از خشک کردن تنمان با یک حوله یک تکه لذت می بریم، کودکان ما نیز عاشق حوله های بزرگ تر و تن پوش هستند. مخصوصاً اینکه این حوله ها در طرح های زیبایی تولید شده و با پا پوش و کلاه مخصوص کل اندام های بدن را از سرما حفظ می کنند. بنابراین خرید ست حوله حمام لازم نیست ولی خرید آن توصیه می گردد.

خرید ست حوله حمامی کودک

خرید حوله حمامی تن پوش

خرید حوله حمامی تن پوش

خرید حوله حمامی تن پوش ترجیح بیشتر خریداران می باشد.به دلیل اینکه این نوع از حوله ها کاربرد زیادی دارند باید این نکته را خاطر نشان کرد که مصرف حوله حمامی بسیار بالا می باشد و محقق شدن این موضوع،  طبیعتا در پوشش بازارها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

البته مدلهای حوله حمامی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و تقریبا هر مصرف کننده ای از یکی از مدلهای آنها استفاده می کند؛ اما هدف و مقصود ما این است که مدلهای مختلف را معرفی نموده و بر اساس تقاضا و درخواست مخاطبین حوله های دلخواه آنها را تولید نماییم. حوله های حمامی خود به دسته های کلی مردانه، زنانه و کودک تقسیم می شوند.

 

خرید حوله حمامی تن پوش

دلیل انتخاب زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله

دلیل انتخاب زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله

  1. قیمت محصولات زرین ساپ به نسبت بسیاری از فروشگاه ها مناسب تر است
  2. خرید  از فروشگاه اینترنتی زرین ساپ به راحت ترین شکل ممکن است
  3. در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال میکنیم ما در این مورد در ایران رکورد دار هستیم
  4. با خرید از فروشگاه اینترنتی زرین ساپ مطمئن هستید که کالای اورجینال دریافت میکنید

دلیل انتخاب زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله

حوله حمامی ارزان زرین ساپ

 

حوله حمامی ارزان زرین ساپ

ثابت قدم بودن یک مجموعه در عرصه تجارت و ادامه دار بودن فعالیت آن مجموعه بستگی به این موضوع دارد که مجموعه مورد نظر تا چه اندازه به منافع مشتریان توجه نشان می دهد و به این موضوع توجه دارد که در زمان خرید تا چه اندازه مشتریان از مزایای ویژه برخوردار هستند . حوله حمامی ارزان محصول بی نظیر مجموعه زرین ساپ می باشد . این محصول علاوه بر این که قیمت ارزان تری دارد به شکل قابل توجهی از سطح کیفی استانداردی برخوردار است .

 

حوله حمامی ارزان زرین ساپ

 

تولید حوله حمامی

تولید حوله حمامی

معمولا تولید حوله حمامی در کارخانجات مجموعه زرین ساپ با بیشترین سرعت انجام می شود . علاوه بر سرعت بالای تولید محصولات ما شاهد کیفیت بالای حوله های حمامی هستیم . در واقع محصولات زرین ساپ تمام ملاک های مورد توجه مشتریان را با خود به همراه دارند و این دلیل اصلی جذب مشتریان به سوی مجموعه زرین ساپ است . شما با دریافت لیست قیمت حوله های حمامی این مجموعه بزرگ می توانید نسبت به سفارش حوله حمامی ارزان اقدام نمایید . پس از تولید و بسته بندی این محصول با تضمین کیفیت در اختیارتان قرار می گیرد .

تولید حوله حمامی

حوله حمامی مردانه

حوله حمامی مردانه

همان طور که خود آشنا هستید حوله ها نیزهمانند سایر کالاهای ضروری  به صورت جداگانه برای مردان و زنان تولید می گردند .طرح های متفاوت و رنگ های مختلفی برای حوله های حمامی مردانه و زنانه انتخاب می شود . رنگ بندی سفارشات شما بر اساس سلیقه خودتان می باشد پس بدون محدودیت می توانید نسبت به خرید کالای مورد پسند خود اقدام نمایید . تنها زیبایی این محصول مورد توجه زرین ساپ نیست و ما شاهد جنس نرم و لطیف حوله حمامی  نیز هستیم

حوله حمامی نوزاد

حوله حمامی نوزاد

حوله حمامی نوزاد جزو محصولات جدید صنعت حوله می باشد که این روزها فروش خوبی را به نام خود ثبت کرده است. چراکه از طرحهای گوناگون و رنگهای بسیار جذاب در تولید آنها استفاده می شود. شاید همین ویژگی برای جذب خریداران کافی باشد و باعث رونق فروش حوله حمامی در عصر حاضر شود . البته کاربرد حوله حمامی نوزاد نیز راحت تر از مدلهای قدیمی می باشد و طبیعتا اگر این امتیازها خوب معرفی شوند، می توانند حضور موفقی از حوله های کودک و نوزاد را در بازار رقم بزنند.

 

حوله حمامی نانو

حوله حمامی نانو

از ویژگی های یک حوله حمامی استاندارد این است که هم بافت نرمی داشته باشد و هم برای پوست بدن و صورت مشکلی ایجاد نکند. حوله های حمامی نانوآنتی باکتریال آز ان جایی که صد در صد از پنبه تهیه شده اند، بافت نرم و لطیفی دارند و از طرفی به این دلیل که در تهیه آن ها از نانو ذرات حاوی خاصیت آنتی باکتریال استفاده شده است، باکتری ها و قارچ ها توانایی رشد در سطح حوله را پیدا نمی کنند و این امر برای سلامت پوست شما مخصوصا اگر پوست حساسی داشته باشید بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما