فروش حوله تبلیغاتی درجه یک تبریز

فروش حوله تبلیغاتی درجه یک تبریز با رعایت بالاترین استاندارد ها صورت می پذیرد و سپس با بسته بندی های مناسب در بازارهای فروش آنلاین ارائه می گردد.

صادرات حوله تبلیغاتی

 

تبریز از قدیم الایام به عنوان یکی از قطب های فعال ایران در زمینه تولید بود است و نقش اساسی در زمینه صادرات محصولات ایرانی به کشورهای دیگر داشته است. حوله های تبریز نیز درجه یک و با کیفیت بسیار بالایی می باشند و به همین دلیل از جانب کشورهای زیادی تقاضا دارد. حوله تبلیغاتی درجه یک تبریز را از سایت های معتبر بخواهید تا از قیمت مناسب و خریدی سریع و آسان بهره ببرید و خاطره خوشی از خرید خود بچشید.

سفارش و تولید حوله تبلیغاتی

 

استفاده از حوله‌های تبلیغاتی می‌تواند باعث مطرح شدن برند شما در زمان طولانی و با تأثیرگذاری بالا شود. اصولاً حوله، کالای مفید و بادوامی است که تا چندین سال باقی خواهد ماند. برای مثال حوله‌های موجود در منزل خود را در نظر بگیرید. خیلی از حوله‌های کوچک شما ممکن است زمانی به عنوان حوله استخری یا حوله حمام استفاده می‌شده و با گذشت زمان فقط کاربرد آن تغییر کرده است.

فروش حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی

وقتی برند شما که روی حوله چاپ می‌شود، این فرصت را خواهد داشت که تا چندین سال بعد از توزیع اولیه‌اش، همچنان توسعه پیدا کرده و در سطح وسیع‌تری دیده شود. علاوه بر آن، از حوله‌ها در صنایع مختلف برای استفاده میهمانان یا کارهای نظافتی استفاده می‌شود. برای مثال در مشاغلی مانند هتلداری، رستوران‌ها و تعمیرگاه‌ها و نمایشگاه‌های خودرو، حوله‌ها کاربرد زیادی دارند.

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

مأموریت ما آن است که شریک تجاری شما باشیم و راهکارهایی برای برآورده کردن نیازهای تبلیغاتی شما به بهترین شکل ممکن، ارائه کنیم. همکاران باتجربه ما در بخش خدمات مشتریان، سفارش شما را از ابتدا تا انتهای فرایند تولید و آماده‌سازی آن پیگیری می‌کنند تا شما بتوانید با خیالی راحت، بهترین محصول نهایی را داشته باشید.

قیمت حوله تبلیغاتی

قیمت حوله تبلیغاتی

فروش حوله تبلیغاتی درشهرهای مختلف از جمله تبریز با سطح کیفی بسیار بالا و مقرون به صرفه ترین قیمت ها انجام می گیرد. حوله های تبلیغاتی در انواع مختلف استخری و دستی و …. جهت تبلیغ یک محصول و یا برند بسیار پرفروش و پرکاربرد می باشند. قیمت حوله تبلیغاتی که به صورت عمده در رنگ ها وسایزهای متفاوت ارائه و عرضه به بازار می شود، حاوی یک پیام تبلیغاتی کوتاه و مداوم و گیرا برای افزایش مشتریان است.

عرضه کننده حوله تبلیغاتی

عرضه کننده حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با رایج نمودن فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمده و استفاده از دانش و تخصص کادر مجرب و کارشناسان زبده و  تلاش و پشتکار اکیپ های کاری در بخش اجرائی کارخانه جات فروش حوله زرین ساپ توانسته است با قبول سفارش حوله تبلیغاتی بهترین و ارزنده ترین محصولات را حضور سفارش دهندگان حوله تبلیغاتی ارائه دهد. امید است تا با حمایت و پشتیبانی همراهان عزیز و مشتریان گرامی بتوانیم خدماتی نوین و ارزنده را حضور مردمان ایران زمین و هموطنان عزیز ارائه دهیم.

خرید عمده حوله تبلیغاتی

خرید عمده حوله تبلیغاتی

حوله های شخصی معمولا فقط حوله های حمام نیستند بلکه انواع مختلفی از آن با مواد مختلف وجود دارد که شما را در انتخاب یک حوله با کیفیت مناسب و به صورت سفارشی یاری می نماید. اگر میخواهید محصولات تبلیغاتی تان را در باشگاه ها یا استخر ها نشان دهید میتوانید حوله های تبلیغاتی با بافت لوگو شرکت خودتان را بفروشید یا هدیه دهید.

امروزه فروش حوله تبلیغاتی بسیار رایج شده است که شما میتوانید طبق سلیقه و نیاز خودتان انتخاب کنید، انواع مختلفی از حوله ها شامل حوله های کوچک برای خشک کردن دستانتان یا حوله های بزرگتر که برای حمام یا استخر ها مورد استفاده قرار میگیرند.

 

چاپ تبلیغات روی حوله

چاپ تبلیغات روی حوله

قیمت حوله ی تبلیغاتی بسته به ابعاد و طرح حوله و کیفیت آن ، متفاوت است. گروه تولیدی زرین ساپ با داشتن قابلیت فروش حوله تبلیغاتی به صورت عمده ،تولید کننده ی حوله ارزان قیمت است که لوگوی هتل ، شرکت یا مجموعه ی شما را با درجه کیفی بالاتر بر روی حوله چاپ می کند. چاپ تبلیغات روی حوله باعث بهتر دیده شدن برند شما شده و بازدهی بالاتری برای شما به ارمغان خواهد آورد. حوله ی تبلیغاتی ارزان روشی  است برای تبلیغات ، که ما به جای تبلیغ در مجله و روزنامه آن را به شما پیشنهاد می کنیم

 

انواع حوله تبلیغاتی

انواع حوله تبلیغاتی

همان طور که در بند بالا گفته شد حوله های تبلیغاتی در انواع مدل ها تولید می گردد.

  • حوله تبلیغاتی دستی
  • حوله تبلیغاتی حمامی
  • حوله تبلیغاتی استخری
  • حوله تبلیغاتی تن پوش

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما