فروش حوله استخری مارک دار

فروش حوله استخری مارک دار در طرح و رنگ مختلف و سایزهای متفاوت بافته شده توسط پیشرفته ترین دستگاه ها بدون ایجاد حساسیت بر روی انواع پوست انجام می گیرد. از آنجایی که حوله های استخری از پر طرفدارترین نوع حوله محسوب می شود، شرکت زرین ساپ اقدام به تولید حوله های استخری مرغوب و بدون ایجاد حساسیت بر روی انواع پوست کرده است.

خرید حوله استخری دکلته

خرید حوله استخری دکلته

ست حوله استخری دکلته 2 تکه گلدار جدید،مناسب برای استخر و همراه با روسری حوله ای، ساخته شده از جنس پنبه و بسیار با کیفیت و لطیف می باشد.قیمت خرید این نوع از محصول متناسب  با کیفیت تولید شده و میزان تراکم در بافت این نوع از حوله ها تعیین می شود. لازم به توضیح می باشد که حوله های استخری تولیدی این کارخانه دارای بافتی منسجم و دارای لطافت خاصی بوده و مواد اولیه آن پنبه 100 در صد بوده و مناسب برای خرید عموم می باشد.

خريد اينترنتي حوله استخري

خريد اينترنتي حوله استخري

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با دارا بودن قابلیت فروش حوله استخری به صورت آنلاین و با توجه به گرایش مردم به استفاده از تکنولوژی تجارت الکترونیک و استفاده از رسانه های ارتباطی و کانالهای اجتماعی مجازی، اقدام به ایجاد وبسایت های رسمی نموده است تا بازدید کنندگان با بررسی مشخصات و ویژگی های محصول اقدام به خرید و انتخاب محصول نمایند..شما می توانید با استفاده از ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ با مدیریت فروش این گروه تولیدی ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ثبت نموده و پس از بررسی توسط مدیریت فروش و پشتیبانی و بعد از پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی کالای سفارشی خود را تحویل بگیرید.

خريد حوله استخري کودک

خريد حوله استخري کودک

کارخانه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن شرایط خرید حوله استخری برای کودکان و با اعمال و  اجرایی نمودن طرح های شاد و کودکانه و کارتونی بر روی حوله های تولیدی خود در صدد آن است تا موجب برانگیختن حس شادی و ایجاد روحیه جدید در کودک شود.همچنین این کارخانه تولیدی این قابلیت را دارد تا با پذیرش سفارشات تولید این نوع از حوله ها، طرح های پیشنهادی مشتریان را بر روی حوله های استخری کودکان حک نماید.

 

فروش حوله استخری مارک دار

فروش حوله استخری مارک دار

مجموعه زرین ساپ با هدف ترویج فروش حوله استخری مارکدار و تعیین قیمت حوله استخری در رنج ارزان توانسته است بازار گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد و با توجه به استقبال از فروش بی بدیل این نوع از حوله ها، سعی در اعمال تخفیفات ویژه بر روی حوله های استخری دارد حوله استخر با تراکم بالا با ابعادی مناسب جهت استفاده در کیف شنا و محیط استخر. نه بزرگ که جمع و جور کردن سخت باشد و نه کوچک که مناسب خشک کردن بدن نباشد، طراحی و به خط تولید رسیده است.

 

خريد حوله استخري طرح دار

خريد حوله استخري طرح دار

فروش حوله استخری طرح دار تولیدی زرین ساپ در ابعاد ۷۰ در ۱۴۰ به شکل مستطیل دارای رواج بیشتری در بازار است و در عین کیفیت بالایی که دارد دارای قدرت جذب رطوبت بالایی است.که برای افراد لاکچری پسند انتخاب ایده آلی است. این حوله به راحتی قابل شستشو می باشد و در شستشوهای مکرر مقاوم است و حالت اولیه و کیفیت مطلوب خود را حفظ می کند. همچنین سبک و از جنس مرغوب پنبه بوده و دوخت بسیار تمیزی دارد. از این حوله برای بعد از استخر، حمام، ورزش های آبی و ساحلی و همچنین در کمپینگ ها به خوبی استفاده کنید.

 

ویژگی های حوله استخری

ویژگی های حوله استخری

  • حوله استخری تولیدی کارخانه زرین ساپ با تراکم بالا تهیه شده است. الیاف مورد استفاده در تار و پود این حوله ترکیبی از پنبه  است.
  • الیاف برای بافت این حوله به صورت دولا گُله می‌شود. لذا حوله بافته شه دارای تراکم بالایی در بافت خواهد بود.
  • این حوله قدرت جذب آب بالایی دارد. بکار رفتن الیاف پنبه‌ای در بافت علت این قابلیت است. پنبه تنها سلول در طبیعت است که بیشتر از ۵۰ برابر حجم خود آب جذب می‌کند.
  • این حوله‌ها سبکند و جای کمی در کیف شنا می‌گیرند.
  • پرز نمی‌دهند
  • برای پوست‌های دارای حساسیت بالا بسیار مناسبند.
  • علی رغم پارچه‌ای بودن بخاطر دوام واستحکام بالا مقرون به صرفه هستند.
  • یکی از خصوصیات منحصر به فرد این حوله‌های دست بافت پنبه‌ای گرمای رضایت بخشی است که به محض پوشیدن بر تن خیس باقی می‌گذارد و در کمترین زمان تمام آب بدن را به خود جذب می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما