فروش حوله استخری در نمایندگی پخش تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن امکان فروش حوله استخری نانو در تبریز این توانایی و قابلیت را دارد تا محصولات حوله ای خود را به صورت عمده به خط تولید و نهایتا به فروش برساند.

 

فروش حوله استخری ارزان به صورت عمده

فروش حوله استخری ارزان به صورت عمده

امروزه شاهد خرید و فروش بسیار زیادی در بازار های داخلی کشورمان در حیطه محصولات حوله ای اعم از حوله استخری انجام می شود اما آنگونه که آگاه هستید اگر خرید و فروش و معاملات حوله استخری بدون واسطه باشد با کاهش قیمت محصول روبه رو می شویم که نتیجه تقاضای بیشتر از فروش عمده حوله استخری ، تولید انبوه این محصول می باشد. در ادامه با انواع روش خرید و فروش بدون واسطه حوله استخری آشنا میشوید.

فروش حوله استخری در نمایندگی پخش تبریز

فروش حوله استخری در نمایندگی پخش تبریز

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید حوله استخری در طرح ها و مدل های مختلف از طریق این سایت اینترنتی توانسته است خواسته و نیاز والدین را برای راحتی کودک دلبندشان فراهم کند. حوله های استخری کودک تولید شده توسط کارخانه زرین ساپ که برای کودکان و نوزادان تولید و عرضه می شوند، همیشه فروش خوبی داشته اند و این اصل در تمامی حوزه های تجاری ممتار بوده و خواهد بود.

پخش عمده حوله استخری

پخش عمده حوله استخری

گروه تولیدی زرین ساپ این قابلیت و پتانسیل را دارا می باشد که انواع حوله ها را با سطح کیفی بالا و قیمت متناسب با توان مالی خریداران را به صورت عمده در سراسر کشور و دنیا به صورن عمده پخش نماید. همچنين اين مركز ، آمادگي عقد قرارداد با كارخانجات ، شركتها ، هتل ها ، بيمارستان ها و ساير نهادها و ارگانهاي خصوصي و دولتي جهت بافت نام ، لوگو و طرح مدنظر بر روي انواع حوله به دو صورت چاپ و دوخت (بافت) با كيفيت عالي و قيمتهاي بسيار مناسب در رنگهاي متنوع را دارا میباشد.

خرید حوله استخری فشرده

خرید حوله استخری فشرده

بافت این محصول به‌علت به وجود الیاف پنبه‌ای، لطافت و نرمی بسیار مطبوع و دل‌نشینی دارد؛ بنابراین هنگام تماس با پوست صورت و بدن، باعث ایجاد احساس رنجش نمی‌شود. پنبه از‌جمله الیاف طبیعی است که در مقایسه با بسیاری از الیاف مصنوعی قدرت بیشتری در جذب رطوبت دارد و در مقابل با سرعت بیشتری رطوبت جذب شده در بافت آن از بین می‌رود؛ بنابراین احتمال رشد باکتری در بین بافتش نسبت به بسیاری از الیاف مصنوعی، بسیار کم و ناچیز است.

تولید حوله استخری ایرانی

تولید حوله استخری ایرانی

صنعت تولید حوله در ایران در سال های گذشته پله های ترقی را به سرعت پیموده است و برند های زیادی محصولاتی در شان مصرف کننده ایرانی با بهترین کیفیت تولید کرده و با بهترین قیمت راهی بازار کرده است.تولید حوله های استخری در سال های اخیر در برند های ایرانی بازار گرم و فعالی داشته است و حوله های استخری با کمک به روز ترین تجهیزات با بالاترین کیفیت و در نظر گرفتن استاندارد های جهانی تولید می شوند و با بسته بندی های مناسب راهی بازار می شوند.

 

تولید حوله های استخری نانو

تولید حوله های استخری نانو

تولید انواع حوله به شکل نانو در سال های اخیر بیش از پیش رواج پیدا کرده است و از آنجا که کشور ایران در زمینه تولیدات نانو پیشرو می باشد، انواع حوله نانو را با بالاترین درجه کیفیت روانه بازار می نماید. حوله های استخری نانو تا دو برابر جذب بالاتری نسبت به دیگر انواع حوله دارند و رطوبت و آب روی سطح بدن را سریع تر و با درصد بالاتری جذب می کند.

 

فروش حوله استخری نانو

فروش حوله استخری نانو

نمایندگی فروش انواع حوله در ایران از بهترین نیروی فروش استفاده می کند تا از این طریق برای خدمت رسانی به مشتریان محدودیتی وجود نداشته باشد و مشتریان در سراسر ایران امکان خرید با بهترین شرایط قیمتی را داشته باشند.

انواع مدل های حوله استخری

انواع مدل های حوله استخری

حوله های استخری در مدل های:

  • حوله استخری تن پوش
  • حوله استخری حمامی
  • حوله استخری دستی
  • حوله استخری ابعادی
  • حوله استخری دو لایه
  • حوله استخری تبلیغاتی
  • حوله استخری تک رنگ
  • حوله استخری گلدار
  • و انواع مختلف دیگر…

طراحی و تولید می شود که میتوانید از طریق سایت در مدل های متنوع مشاهده فرمایید و از قیمت دقیق محصولات با خبر شوید.

نتیجه گیری کلی از فروش حوله استخری

نتیجه گیری کلی از فروش حوله استخری

مع الوصف، اگر جزئیات آمار را نیز مورد بررسی قرار دهیم، خواهیم دید که در میان تمامی فروشنده ها، حوله های تولید زرین ساپ بیشتر از بقیه برندها متقاضی دارند و  همین امر باعث کاهش قیمت بوده و این، یک امتیاز مثبت برای شهر تبریز است.

 

حوله استخری دکلته

حوله استخری دکلته

حوله استخری دکلته با طرح های متفاوتی در مجموعه زرین ساپ تولید می گردد . این محصول اندازه و ابعاد مختلفی دارد و مناسب برای بانوان خوش سلیقه ای می باشد که همواره محصولات خاص را برای استفاده روزمره خود انتخاب می نمایند . از مدل های گلدار حوله استخری دکلته نیز می توانید بهره بگیرید . قابل ذکر است که حوله های دکلته کاملا سطح کیفی مطلوبی دارند و قدرت جذب بالای آنها موجب گشته است که این محصول به عنوان کاربردی ترین شناخته شود .

 

 

 

 

 

 

 

حوله استخری بامبو

حوله استخری بامبو

طبیعی است که الیاف نخ پنبه خالص در صنعت تولید انواع حوله ها همه گیر تر باشد اما امروزه در مجموعه های بزرگ تولیدی انواع حوله ها با بهره گیری از الیافی نظیر نانو میکروفایبر بامبو نیز تولید می گردد . حوله استخری بامبو محصولی مناسب برای استفاده روزمره می باشد . مقاومت بالای الیاف از جمله ویژگی های مثبت به حساب می آید .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما