خرید حوله پالتویی زنانه و مردانه با قیمت ارزان

خرید حوله پالتویی

خرید حوله پالتویی زنانه و مردانه با قیمت ارزان با طرح و رنگ بسیار شیک و جذاب با قیمت های ارزان از طریق این سایت به صورت آنلاین و تضمینی بدون نیاز به مراجعه حضوری و با دریافت نمونه کار قبل از سفارش، صورت می گیرد.

کیفیت و دوام حوله های پالتویی

حوله های پالتوی با بهترین مواد اولیه و با دستگاه های تمام اتوماتیک به گونه ای طراحی میشوند که دوام و ماندگاری بلایی داشته و در شرایط مختلف خراب و یا پوسیده نشوند. همچنین این حوله ها مناسب برای سفر و مصارف خانگی و حتی مناسب برای استحر ها هستند.

خرید حوله پالتویی

حوله های پالتویی از پارچه های دورو نخ تولید می گردند تا از قدرت جذب و رطوبت بالایی برخوردار باشند و بدن افراد را به خوبی خشک نمایند. این نوع از حوله ها در قیمت های ارزان کیفیت های بسیار پایینی دارند که تنها با چند بار استفاده کردن بافت آن ها از بین می رود و دچار پوسیدگی می گردند.

فروش حوله تن پوش

انواع حوله های پالتویی زنانه

حوله های پالتوی برای جلب رضایت مشتریان و نیاز بازار در تنوع بسیار گسترده ای از طرح، مدل و سایز برای زنان، مردان و کودکان در انواع:

  • کلاه دار
  • بی کلاه
  • اسپورت
  • ست چند تکه
  • تکی
  • عروس و داماد
  • تبلیغاتی
  • هتلی
  • و…

تولید می شوند. انتخاب طرح، سایز و مدل این حوله های بر عهده مشتری و بدون محدودیت است.

خرید حوله پالتویی

در این میان حوله های پالتویی زنانه خود به تنهایی شامل چندین مدل و طرح های بی نظیر می باشد که در این بخش به انواع حوله های مخصوص بانوان خواهیم پرداخت. از جمله انواع حوله های پالتویی موارد زیر را شامل می شوند:

  1. حوله دکلته
  2. حوله نیم تنه
  3. حوله رکابی
  4. حوله آستین دار
  5. حوله بدون آستین
  6. حوله کلاه دار
  7. حوله بدون کلاه

فروش حوله تن پوش

خرید حوله پالتویی زنانه ارزان

حوله های پالتویی در این سایت زیر قیمت بازار و با تحویل به موقع و سریع ارائه می شوند. خریداران میتوانند بدون دخالت دلال و به صورت مستقیم اقدام به سفارش محصول دلخواه خود نمایند و وجه خود را قبل، بعد و به صورت سری در حین سفارش پرداخت نمایند.

خرید حوله پالتویی

خرید حوله پالتویی زنانه ارزان توسط شما عزیزان از این سایت اینترنتی معتبر در بردارنده تخفیفات ویژه خرید و تضمین کیفیت خواهد بود. حوله پالتویی زنانه ارزان در بسیاری از مدل ها برای بانوان عزیز تولید شده است تا بتوانند محصول مد نظر خود را با کمترین قیمت ها و لاکچری ترین مدل ها انتخاب نمایند.

خرید حوله پالتویی

قیمت عمده حوله پالتویی زنانه و مردانه

همانطور که می دانید حوله های پالتویی مردانه و زنانه سایز های متفاوتی از هم دارند و حتی طرح و رنگ آن ها هم متمایز از یکدیگر می باشد. آیا در خرید های عمده قیمت ها کاهش می یابد؟ بله به دلیل افزایش تعداد محصول و سود دهی بالا از قیمت اصلی و تک فروشی محصول درصدی کاهش می یابد و به گونه ای که با هزینه یک حوله تن پوش می توانید صاحب دو حوله تن پوش شوید.
خرید های عمده از ویژگی های مثبت بسیاری برخوردار می باشند به همین جهت پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که تا حدالامکان محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما