خرید حوله دست و صورت ارزان

مرکز خرید حوله دست و صورت زرین ساپ با دارا بودن چندین سال سابقه مفید و درخشان در امر تولید حوله و محصولات حوله ای این توانمندی را دارد تا با تعیین قیمت حوله های مدنظر خریداران خدماتی نوین و ارزنده را حضور تمامی صاحبان کسبه و تولید کنندگان عمده هم صنف خود ارائه نماید.

خرید حوله دست و صورت

خرید حوله دست و صورت

حوله های دست و صورتی که این گروه تولیدی اقدام به تولید آنهای می نماید و شما می توانید در کلکسیون خرید خود داشته باشید، بسیار لطیف و نرم بوده، پرز نمیدهد، به سادگی شسته شده و زودتر از تصور خشک میشود. و هیچ آسیبی به پوست نرم و لطیف شما نمی رساند.و البته قابلیت جذب اب بالا دارد.این محصول از متریال مرغوب تولید شده است.

قیمت حوله دست و صورت

قیمت حوله دست و صورت

در این بخش می بایست به چند مورد از مواردی که در تعیین قیمت حوله دست و صورت نقش بسزایی را ایفا می کنند اشاره ای مختصر شده است:

  1. اولین مورد که در قیمت این محصول موثر میباشد نخ استفاده شده در این حوله ها میباشد. برای بافت این حوله ها از نخ های پنبه استفاده شده است که از جذب آب بالایی برخوردار است و از لطافت قابل قبولی نیز برخوردار است.
  2. مورد دیگری که در قیمت محصول موثر میباشد رنگ این محصول میباشد در این محصول از رنگ های ری اکتیو استفاده شده است که یکی از مرغوب ترین رنگهای موجود در بازار است که از کیفیت بالایی برخودار است. و در برابر شست و شو تغییری در ابعادشان مشاهده نمی شود.
  3. عامل دیگری که در قیمت محصول موثر میباشد خرید عمده این محصول میباشد. زمانی که شما خرید خود را به صورت عمده ثبت مینمایید قیمت تمام شده ی محصول به شدت کاهش میابد.

خرید حوله دست و صورت نرم

خرید حوله دست و صورت نرم

 

از مهم ترین نکاتی ک می توان به آن توجه بسیار زیادی کرد راحتی در شستشو و سرعت خشک شدن بالا است. حوله دست و صورت که در طول روز چندین بار استفاده می شود و یا اینکه دیر به دیر خشک می شود امکان ایجاد قارچ و بوی نامطلوب را دارد. رنگ کاملا ثابتی دارد. بسیار لطیف و نرم بوده، پرز نمیدهد، به سادگی شسته شده و زودتر از تصور خشک میشود. و هیچ آسیبی به پوست نرم و لطیف شما نمی رساند.و البته قابلیت جذب اب بالا دارد.

 

ارزانترین قیمت حوله دست و صورت

ارزانترین قیمت حوله دست و صورت

چندی است که شیوه استعلام قیمت در مجموعه های مختلف تغییر یافته است و ما شاهد استقبال مشتریان از شیوه های به روز استعلام قیمت محصولات هستیم . در مجموعه زرین ساپ هم که همواره عملکرد ها مطابق با دانش روز دنیا می باشند شیوه استعلام قیمت حوله دست و صورت به صورت اینترنتی می باشد . مشتریان از هر نقطه کشور می توانند به صورت اینترنتی ارتباطاتی با عوامل مجموعه داشته باشند و به اطلاعات صحیح و کاربردی تری دسترسی یابند .

 

خرید اینترنتی حوله دست و صورت

خرید اینترنتی حوله دست و صورت

خاطره ساز بودن فرایند خرید عمده از مجموعه زرین ساپ برای بسیاری از مشتریان دائمی این مجموعه روشن گشته است . در واقع زرین ساپ با در نظر گرفتن فضای اینترنتی معتبر راه های خرید و دستیابی به بهترین محصولات را آسان تر نموده است . فرایند خرید حوله دست و صورت عمده از مجموعه زرین ساپ بدین گونه است که شما می توانید با مشاهده مدل های محصولات و انتخاب مدل مورد پسند خود نسبت به اطلاع از قیمت و خرید آن اقدام نمایید .

 

 

 

 

 

حوله دست و صورت ارزان

حوله دست و صورت ارزان

درخواست بالای حوله دست و صورت ارزان برند زرین ساپ موجب گشته است که خط تولید این محصول کاربردی در مجموعه گسترش یابد و تیراژ بالایی از انواع حوله های دست و صورت تولید گردد . مجموعه زرین ساپ خوشبختانه توانسته است به بهترین شیوه ممکن در کشور فعالیت نماید و با فعالیت خود علاوه بر جلب نظر مشتریان داخلی در جلب نظر مشتریان خارجی نیز موفق ظاهر شود و همواره بهترین و با کیفیت ترین محصول را در اختیار آنها قرار دهد .

 

حوله دست و صورت ساده

حوله دست و صورت ساده

در کارخانجات مجموعه زرین ساپ به همان اندازه که به طرح و دوخت حوله توجه نشان داده می شود سطح کیفی حوله ها نیز مورد بررسی قرار می گیرند . حوله دست و صورت ساده یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین محصولات تولید گشته در مجموعه زرین ساپ می باشد . این محصول با کیفیت جنس درجه یکی دارد و در موارد متعددی قابل استفاده می باشد . البته مقاومت بالای الیاف حوله دست و صورت ساده موجب گشته است که مدت زمان طولانی این محصول همچنان قابل استفاده باشد .

 

ویژگی های حوله دست و صورت زرین ساپ

ویژگی های حوله دست و صورت زرین ساپ

  • الیاف ارگانیک و پنبه خالص، پنبه خالص و کاملا ارگانیک قابلیت جذب چندین برابر حجم خود را دارد.
  • سبک بودن و وزن بسیار پایین این محصول ک قابلیت حمل راحت را در سفر دارد.
  • در مدت زمان بسیار کمی خشک میشود که مانع ماندگاری بوی رطوبت و ایجاد قارچ میشود.
  • لطافت و نرمی بسیار بالا به علت نداشتن پرز و ضایعات اضافه.
  • قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی.

روش شست و شوی حوله دست صورت زرین ساپ

روش شست و شوی حوله دست صورت زرین ساپ

در موقع شستشوی این محصول اصلا نگران اینکه بقیه لباس های داخل ماشین لباس شویی هستند،پرز بگیرند نباشید. یا به دلیل ظاهر نرم و نازک نگران عمر کم این محصول نباشید. هر چقدر حوله‌ها شسته شود، لطیف‎‌تر شده و قابلیت جذب آب آن بالاتر میرود. یک نکته بسیار مهم در مورد حوله های رنگی این است که اول حوله را با آب سرد و صابون به صورت دستی بشویید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما