انواع حوله پالتوئی شیک با قیمت استثنائی

انواع حوله پالتویی شیک با قیمت استثنایی

انواع حوله پالتویی در به روز ترین و جدید ترین مدل ها با ارزان ترین قیمت ممکن در این سایت موجود و قابل خرید می باشد.

انواع حوله پالتویی شیک با قیمت استثنایی

 

انواع حوله پالتویی شیک با قیمت استثناییگروه تولیدی زرین ساپ با به کارگیری کادری فعال و مدیریتی فرهیخته و با پیشرفت علم نوین و همچنین تلاش و پشتکار اکیپ های کاری در بخش اجرائی کارخانه جات فروش حوله زرین ساپ توانسته است بهترین و با کیفیت ترین محصولات را خدمت تمامی بازرگانان و تاجربن گرامی ارائه دهد. امید است تا با حمایت و پشتیبانی همراهان عزیز و مشتریان گرامی بتوانیم خدماتی نوین و ارزنده را حضور عموم مردم ایران زمین ارائه دهیم .

قیمت خرید حوله پالتویی ارزان

قیمت خرید حوله پالتویی ارزان

بیشتر افراد جامعه بر این باورند که تهیه و خرید یک محصول باکیفیت درگرو پرداخت هزینه های گزافی میباشد و همچنین محصولی که ارزان است دارای درجه کیفی پایین تری میباشد. در حالیکه قیمت محصولات تولیدی شرکت زرین ساپ به نسبت کیفیت بالای آن دارای رنج پایینی است. این شرکت همواره در تلاش است تا با تولید محصولات متناسب با بودجه مشتریان و متقاضیان خرید گرامی همواره محصولاتی شایسته و درخور شآن خریداران و تجار ایرانی و خارجی را تولید کند و محصولات خود را در بازار جهانی عرضه کند.

مرکز خرید حوله تن پوش گلبافت در تهران

مرکز خرید حوله تن پوش گلبافت در تهران

حوله ی تن پوش گلبافت ۱۰۰ %از جنس کتان بوده وبه همین خاطرقدرت جذب آب بسیار بالایی دارد از طرفی جنس رویی آن به دلیل پرداخت مانع از پرز دادن آن می شود. این حوله ی تن پوش دارای رنگ بندی بسیار شادی است که می توانید بنابر سلیقه و سرویس حمام خود این محصول را انتخاب نمایید. حوله های گلبافت معمولا با قیمت های مختلف از طرف کارخانجات تولید و به فروش می رسند. اما شما برای خرید ارزان این محصول می توانید با ما همراه شوید.انواع حوله گلبافت به جهت طراحی جزء متنوع ترین نوع حوله های موجود در بازار می باشد که همین امر سبب شده تا بسیاری از افراد برای انتخاب حوله ، این محصول اولین انتخابشان باشد.

عرضه و پخش حوله پالتوئی

عرضه و پخش حوله پالتوئی

حوله های پالتوئی بسیار فروش خوبی را شامل می شود. این نوع از حوله ها در بسیاری از فروشگاه ها موجود می باشد که با قیمت های مختلف و سود های کلان به فروش می رسند.
حوله های پالتوئی توسط مجموعه زرین ساپ پس از تولید به صورت مستقیم و بدون واسطه در سایت های اینترنتی تعبیه شده به فروش می رسند و به طور گسترده ای به سر تا سر کشور پخش می شوند.

روش های مختلف خرید و سفارش حوله پالتوئی

روش های مختلف خرید و سفارش حوله پالتوئی

گروه تولیدی زرین ساپ سعی بر این موضوع دارد تا با فراهم کردن روش های مختلف ارتباطی از قبیل تلگرام و اینیستگرام و یا ارتباط مستقیم با مدیریت فروش راه را برای سفارش و خرید محصولات  شرکت زرین ساپ هموار کند. شما متقاضیان و خریداران گرامی میتوانید با انتخاب یکی از روش های فوق جنس مورد نظر خود را سفارش داده و محصول دلخواه خود را متناسب با ذوق و سلیقه خود تحویل بگیرید.

ویژگی های یک حوله پالتوئی ایده آل

ویژگی های یک حوله پالتوئی ایده آل

حوله هایی که با نخ شانه شده و با تکنولوژی نخ های رینگ تولید می شوند عاری از الیاف کوتاه و ناخالصی میباشند و در نتیجه این نوع حوله ها با برخورداری از طول عمر زیاد در طول مصرف و بدون پرزدهی و ایجاد دونه در سطح حوله، لطافت و آرامش در هنگام مصرف را بهمراه دارند.
برای آبگیری بهتر حوله و رفع آلودگی ها توصیه می شود که حوله قبل از مصرف شستشو گردد.
درصورتی که حوله شما نرم ولطیف می باشد. از اضافه نمودن نرم کننده تا حد امکان پرهیز نمایید. برای انتخاب حوله تن پوش گرمی که می خواهید تا مچ پا بیاید لازم است اندازه ی قد خود را از سر شانه تا مچ پا بدانید، سپس با توجه به این اندازه حوله خود را انتخاب کنید.اگر می خواهید حوله  لباسی شما تا ساق پای شما را بپوشاند بهتر است  از اندازه ی سر شانه تا مچ پا ی خود حدود 20 تا 30 سانت ( بسته به سلیقه ی شخصی ) کم کنید.برای اینکه حوله لباسی شما تا زانوی شما را پوشش دهد بهتر است اندازه ی  خود را از سر شانه تا  زانو گرفته یا از اندازه ی  سرشانه تا مچ پا حدود 40 تا 50 سانت کم کنید.و در نهایت عدد به دست آمده را با اندازه ی قد در سایز های مختلف حوله های پالتویی  مطابقت دهید.

  • قد حوله های لباسی  medium از سر شانه تا پایین  115
  • قد حوله های لباسی  large از سر شانه تا پایین 125
  • قد حوله های لباسی xlarge از سر شانه تا پایین 135
  •  و قد حوله های لباسی xx large از سر شانه تا پایین 145 می باشد.

انواع حوله پالتویی

انواع حوله پالتویی

حوله های پالتویی برحسب سایز، طرح و جنسشان به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که میتوان به:
• تمام قد
• بالای زانو
• نیم تن
• طرحدار و ساده
• و…
اشاره کرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما