انواع حوله حمامی و دستی با قیمت فروش ویژه

انواع حوله حمامی که شرکت زرین ساپ با قیمت ویژه به فروش گذاشته است، در این روزها با خرید عمده شرکت های دیگر مواجه گشته و انتظار می رود این آفرها بتواند در جذب مشتریان خارجی نیز تاثیرگذار باشد. حوله حمامی مصرف بسیار بالایی دارد و اگر بتوان این نیاز را در مخاطبین ایجاد کرد که حتما بایستی خرید کنند، طبیعتا در پوشش بازارها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

خرید انواع حوله حمامی

خرید انواع حوله حمامی

البته در هنگام خرید انواع حوله حمامی با تنوع بسیاری مواجه هستیم و تقریبا هر مصرف کننده ای از یکی از مدلهای آنها استفاده می کند؛ اما مقصود ما از ایجاد احساس نیاز، این است که مدلهای مختلف را معرفی نموده و برای هر کدام نیاز ایجاد نمود. حوله های حمامی خود به دسته های کلی مردانه، زنانه و کودک تقسیم می شوند که بررسی هر کدام برای مقایسه آمار فروش و … ضروری به نظر می رسد؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

فروش حوله حمامی در انواع طرح و مدل

فروش حوله حمامی در انواع طرح و مدل

دقیق ترین تقسیم بندی انواع حوله زنانه و مردانه که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها نموده است به موارد استفاده از حوله ها بر می گردد. از جمله حوله تن پوش و پالتویی که حوله حمام بوده و با نام حوله لباسی نیز شناخته می شوند. حوله استخری، آشپزخانه، حوله عروس و داماد، یکبار مصرف، روبدوشامبر که مشابه حوله تن پوش و مسافرتی که در زمره حوله های بسیار کاربردی قرار می گیرند.

 

خرید ست حوله حمامی کودک

انواع حوله حمامی نوزاد

شاید خرید یک ست حوله حمام ضروری نباشد ولی خرید آن تجربه استحمام کودکتان را شیرین تر خواهد کرد. همانطوری که ما بزرگ تر از پوشیدن یک حوله تن پوش بیشتر از خشک کردن تنمان با یک حوله یک تکه لذت می بریم، کودکان ما نیز عاشق حوله های بزرگ تر و تن پوش هستند. مخصوصاً اینکه این حوله ها در طرح های زیبایی تولید شده و با پا پوش و کلاه مخصوص کل اندام های بدن را از سرما حفظ می کنند. بنابراین خرید ست حوله حمام لازم نیست ولی خرید آن توصیه می گردد.

قیمت حوله دستی بچه گانه

قیمت حوله دستی بچه گانه

حوله های بچه گانه دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ با داشتن طرح های رنگی و شخصیت های کارتونی که باعث بر انگیختن حس شادی کوذکان می شود این قابلیت را داشته که با استقبال فروش بیشتری روبه رو شود و به عنوان یک محصول پرفروش و ایده آل متقاضیان خرید بالایی داشته باشد.قیمت حوله های دستی بچه گانه کاملا مقرون به صرفه بوده و متناسب با توان مالی خریداران می باشد.

خرید عمده حوله دستی

خرید عمده حوله دستی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با فراهم نمودن خرید حوله دستی به صورت عمده و ارزان و به دلیل استفاده مکرر و کاربرد زیاد آن در سرویس های بهداشتی و … در تلاش است خرید عمده حوله دستی را رایج نموده و محصولات خود را با تیراژ بالاتری به خط تولید برساند.

حوله حمامی مردانه

حوله حمامی مردانه

شاید بتوان محبوب ترین حوله حمامی متری را حوله مردانه دانست. ایرانیان و بخصوص آقایان ایرانی، مصرف فراوانی از حوله های حمامی را به خود اختصاص داده اند. حوله هایی که برای آقایان تولید می شوند، رنگبندی و مدل متعددی ندارند. در واقع این نوع جزئیات بیشتر برای حوله زنانه استفاده می شود. اما با این اوصاف، باز هم می بینیم که استقبال آقایان از حوله حمامی، خیلی بیشتر از بانوان و حتی کودکان است و از این رو، بازار حوله حمامی مردانه را می توان پر رونق تر از بقیه مدلها دانست.

حوله حمامی زنانه

حوله حمامی زنانه

حوله های زنانه نیز دست کمی از مدلهای مردانه در فروش ندارند. بالعکس حوله های مردانه، تنوع طرح و رنگ حوله های زنانه بسیار بالاست و همین امر، انتخاب را برای مصرف کنندگان راحت می کند. به همین دلیل است که علیرغم محبوبیت حوله های مردانه، تعدد حوله های زنانه در بازار بالاتر است و همین فراوانی نیز در نهایت منجر به فروش عمده حوله زنانه میشود و رقابت میان این دو حوله را حفظ می کند.

انواع حوله حمامی نوزاد

انواع حوله حمامی نوزاد

انواع حوله حمامی نوزاد جزو محصولات جدید صنعت حوله می باشد که این روزها فروش خوبی را به نام خود ثبت کرده است. این حوله ها معصومیت کودکان را چندین برابر بیشتر می کنند؛ چراکه از طرحهای گوناگون و رنگهای بسیار جذاب در تولید آنها استفاده می شود. شاید همین ویژگی برای جذب خریداران کافی باشد. البته کاربرد حوله حمامی نوزاد نیز راحت تر از مدلهای قدیمی می باشد و طبیعتا اگر این امتیازها خوب معرفی شوند، می توانند حضور موفقی از حوله های کودک و نوزاد را در بازار رقم بزنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما