استعلام قیمت خرید حوله تبلیغاتی

ورود شما را به این وبسایت اینترنتی بابت انجام خرید حوله تبلیغاتی با قیمتهایی کاملا مقرون به صرفه و با کیفیتی بسیار بالا را گرامی می داریم و این امید و آرزو را داریم تا شما متقاضی گرامی با استقبال از فروش بی سابقه این محصول مشتری دائمی ما خواهید بود.

فروش حوله تبلیغاتی

 

هدایای تبلیغاتی مدیریتی به همراه آرم شرکت به گسترش برند کمک می‌کنند. تبلیغات سنتی ممکن است به راحتی فراموش شوند، اما محصولات تبلیغاتی از جمله حوله تبلیغاتی به ندرت نادیده گرفته می‌شوند. زمانی که فردی از یک حوله با نشان شرکت استفاده می‌کند، با هر بار مشاهده این محصول حوزه فعالیت و برند شرکت اثر گذاری مثبت بیشتری بر روی ذهن بیننده و شخص استفاده کننده را خواهد داشت .

معمولا تبلیغات و آگهی‌ها دور انداخته می‌شوند، اما محصولات تبلیغاتی در سطل آشغال ریخته نمی‌شوند. کالاهای تبلیغاتی به احتمال بیشتری به عنوان کالای مورد استفاده دیده می‌شوند و عمر طولانی تری خواهند داشت.

استعلام قیمت خرید حوله تبلیغاتی

یک راه برای حصول اطمینان از اینکه مشتریان کسب‌وکار شما را فراموش نخواهند کرد این است که به آنها یک هدیه صنفی سفارشی بدهید.شما نمی‌توانید تنها با لبخند از مشتریان قدردانی کنید، رقبا سهم بازار شما را خواهند گرفت، محصولات تبلیغاتی یک جز مهم در ساخت برند شرکت شما هستند. استفاده از آیتم‌های تبلیغاتی به طور موثر به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

آنها می‌توانند برای ترویج یک کسب‌وکار و برای ارتباط با مصرف کنندگان و برای معرفی خدمات شرکت، استفاده شوند، اما با ارائه بهترین هدایای تبلیغاتی سفارشی، مشتریان می‌دانند که این شرکت چقدر برای جلب رضایت مشتریان تلاش می کند.

 

حوله تبلیغاتی ارزان

حوله تبلیغاتی ارزان

امکان خرید حوله تبلیغاتی با در نظر گرفتن بودجه و توان مالی خریداران در این وبسایت رسمی برای بازدید کنندگان از وبسایت فراهم شده است.  چاپ تمام‌رنگی که یا به روش دیجیتال و یا به روش دای سابلیمیشن انجام می‌شود، روش نسبتاً جدیدی است که میزان استقبال از آن به تدریج بیشتر می‌شود.. با استفاده از این روش، هیچ محدودیتی از نظر محتوای مطالبی که چاپ می‌کنید، نخواهید داشت.

اما جنس پارچه‌ای که روی آن چاپ انجام می‌شود معمولاً باید نازک‌تر و لطیف‌تر از حوله‌های تبلیغاتی معمولی باشد. معمولاً ما توصیه می‌کنیم که برای چاپ تمام‌رنگی بر روی حوله‌های تبلیغاتی ورزش گُلف (حوله‌های باشگاهی) از حوله‌های تبلیغاتی دو طرفه استفاده شود که با آن طرف از حوله که چاپ تبلیغاتی بر روی آن نیست، بتوانید چوب گُلف یا پایه توپ گُلف را تمیز کنید.

خرید اینترنتی حوله تبلیغاتی

خرید اینترنتی حوله تبلیغاتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تجارت الکترونیک و جهت صرفه جویی در وقت و هزینه بیشتر مردم تمایل دارند تا خرید های خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام دهند از این جهت گروه تولیدی زرین ساپ با تشکیل کانالهای اجتماعی مجازی و ایجاد وبسایتهای اینترنتی بر این اصل هدفمند است تا امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را از کارخانه برای بازدیدکنندگان از وبسایت ها و اعضای کانال های اجتماعی مجازی فراهم نماید.

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

 

حوله‌هاي تبليغاتي در اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌هاي متنوعی عرضه می‌شوند تا بتوانند تقاضاهای متعدد موجود در بازار را برآورده کنند. اندازه حوله‌های تبلیغاتی از حوله‌های کوچک دستی تا حوله‌های استخری بزرگ متغیر است. اما حتی کوچک‌‌ترین حوله‌های تبلیغاتی هم سطح بزرگی را برای چاپ لوگو یا پیام تبلیغاتی شما فراهم می‌کنند.برای بهره مندی از خرید حوله تبلیغاتی با کمترین پیش پرداخت ها با ما همراه باشید.

وقتی که هدیه تبلیغاتی شما یک حوله باشد، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر مشخصات مخاطبتان برای شما فرقی نخواهد داشت. در واقع شما می‌توانید فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان خود از قشرهای مختلف تأثیر بگذارید.

دلیل استفاده از حوله تبلیغاتی

دلیل استفاده از حوله تبلیغاتی

  • چون ارزان و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد
  • چون تنوع رنگی بسیار زیادی رو دارد
  • چون دارای طرح بندی های مختلفی هست
  • چون از نظر ماندگاری ، بیشترین اثرگذاری را دارا می باشد
  • یک محصول کاملا کاربردی برای همه افراد جامعه می باشد
  • چون یک هدیه تبلیغاتی بسیار خاص می باشد
  • باعث انتقال مکرر پیام تبلیغاتی شما به کاربران می باشند
  • در وزن های مختلفی وجود دارد
  • دارای بافت های مختلفی می باشد
  • میتوان چاپ های مختلفی را روی آن انجام داد
  • و…

چاپ لوگو روی حوله

چاپ لوگو روی حوله

از چاپ اسکرین معمولاً برای حوله‌های ارزان قیمت استفاده می‌شود و روش مناسبی برای چاپ در سطح بزرگ می‌باشد. روش Tone-on-Tone شبیه به چاپ اسکرین است اما از نظر ظاهری کمی شیک‌تر و برای حوله تبلیغاتی زیباتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما