استعلام قیمت حوله تن پوش در انواع مختلف

برای استعلام قیمت حوله تن پوش در انواع مختلف با مشاورین و کارشناسان فنی گروه تولیدی زرین ساپ در ارتباط باشید تا مقرون به صرفه ترین قیمت ها را حضورتان اعلام نمایند و شما را جهت خریدی مطمئن و با کیفیت یاری نمایند.

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

حوله‌های تن پوش معمولا پنبه‌ای یا از جنس پشم و پلی‌استرند. پنبه‌ای‌ها در مقایسه با مدل‌های پشمی و پلی‌استری سبک‌تر و آب‌گیرترند و برای استفاده بعد از حمام یا استخر گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند. مدل‌های دارای پرز حلقوی هم از قدرت آب‌گیری و دوام بالایی برخوردارند و براثر شست‌وشوی مداوم زود افت نمی‌کنند.

 

استعلام قیمت حوله تن پوش

 استعلام قیمت حوله تن پوش در انواع مختلف

این طرح پرطرفدار برای تمامی افراد مناسب است و گزینه‌ای بهداشتی و کاربردی حتی برای استفاده در استخر و… به شمار می‌آید. داخل حوله پرزهایی نرم به چشم می‌خورد که سرعت و قدرت خوبی در جذب آب و رطوبت دارد. بافت حوله از الیاف طبیعی و ضد حساسیت پنبه تشکیل شده است. پنبه علاوه بر لطافت و طول عمر بالا، در برابر شست‌و‌شوی مداوم نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. این حوله‌ی نرم برخلاف محصولات مشابه در بازار، رنگ و پرز نمی‌دهد و در صورت شست‌و‌شوی صحیح، نخ‌ها از بافت اصلی آن جدا نمی‌شوند

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی

رنگ‌بندی متنوعی که در اختیار مصرف کننده قرار داده شده، انتخاب را برای همگان آسان کرده است. کاربرانی هستند که علاقه زیادی به استفاده از حوله‌های تن‌پوش یا همان پالتویی دارند، برای این عزیزان حوله‌های پالتویی با ابعادی که ذکر شده بهترین انتخاب خواهد بود. جنس حوله‌های زرین ساپ از پنبه با کیفیت بوده و بدون شک هیچ حساسیت پوستی بعد از استفاده از این حوله به سراغ مصرف کنندکان نخواهد آمد. دیگر از شر حوله‌هایی که به سختی به خود آب می‌گیرند خلاص خواهید شد.

خرید حوله تن پوش اینترنتی

خرید حوله تن پوش اینترنتی

برای خرید حوله تن پوش و آگاهی از قیمت حوله تن پوش به صورت آنلاین، گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تشکیل وبسایتهای رسمی اینترنتی و کانالهای اجتماعی نموده است تا از طریق تماس مستقیم و یا ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی سفارش خود را به ثبت رسانده و خرید خود را به سرانجام برسانند و نهایتاً محصول خود را دریافت نمایند.

قیمت حوله تن پوش جدید

محصول خود را دریافت نمایند. قیمت حوله تن پوش جدید

حوله‌های تن پوش یا همان پالتویی باکیفیت، اگرچه گران‌ترند، از استحکام و دوام بالاتری برخوردارند و براثر شست‌وشو زود افت نمی‌کنند. ما که به نظرمان کیفیت را فدای قیمت نکنید، چون حوله‌های پالتویی با درجه کیفی پایین، بااینکه خوش‌قیمت‌ترند، دوام کوتاه‌مدتی خواهند داشت و زودتر نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. برای اینکه خرید به‌صرفه‌تری داشته باشید، ترجیحا سراغ مدل‌های گل‌دوزی‌شده یا دارای تزئینات خاص نروید، چون برای تزئینات این‌چنینی باید پول بیشتری بپردازید.

البته، بسیاری از مدل‌های قیمت‌بالا چون به‌صورت چندتکه و ست فروخته می‌شوند، گران‌ترند. مدل‌های ست را می‌توانید به‌خصوص برای خرید جهیزیه مدنظر داشته باشید.

قیمت حوله تن پوش عمده

 قیمت حوله تن پوش عمده

گاهی وقت ها حین خرید حوله پالتویی  برخی از افراد یک فروشگاه خاص را انتخاب و تنها به  رنگ، جنس و طرح حوله های مختلف توجه می کنند  و حتی گاهی به دنبال ست کردن رنگ و طرح حوله ی خود با کاشی های حمام شان هستند، غافل از اینکه توجه به سایز مناسب حوله پالتویی یکی ازاساسی ترین  اصول مهم حین خرید این حوله ها می باشد که از ذهن این افراد به دور مانده است.

حوله تن پوش عروس داماد

حوله تن پوش عروس داماد

افرادی که به دنبال خرید حوله تن پوش هستند به خصوص عروس و دامادها، به جای اینکه به سایز حوله تن پوش توجه کنند تنها به جنس، طرح و رنگ این حوله ها دقت می کنند و گاهی اوقات دنبال ست کردن رنگ این حوله ها با رنگ کاشی های حمام خود هستند. سایز مناسب برای حوله تن پوش یکی از مهم ترین اصول برای خرید آن هاست. این حوله ها به دلیل اینکه پوشیده می شود، باید با درشت و ریز بودن بدن فرد و همچنین قد او هماهنگ باشد.

 

راهنمای خرید حوله تن پوش

راهنمای خرید حوله تن پوش

 

  • برای انتخاب حوله تن پوش که می خواهید تا مچ پا بیاید لازم است اندازه ی قد خود را از سر شانه تا مچ پا بدانید، سپس با توجه به این اندازه حوله خود را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید حوله  لباسی شما تا ساق پای شما را بپوشاند بهتر است  از اندازه ی سر شانه تا مچ پا ی خود حدود 20 تا 30 سانت ( بسته به سلیقه ی شخصی ) کم کنید.
  • برای اینکه حوله لباسی شما تا زانوی شما را پوشش دهد بهتر است اندازه ی  خود را از سر شانه تا  زانو گرفته یا از اندازه ی  سرشانه تا مچ پا حدود 40 تا 50 سانت کم کنید.

و در نهایت عدد به دست آمده را با اندازه ی قد در سایز های مختلف حوله های پالتویی  مطابقت دهید.

  • قد حوله های لباسی  medium از سر شانه تا پایین  115
  • قد حوله های لباسی  large از سر شانه تا پایین 125
  • قد حوله های لباسی xlarge از سر شانه تا پایین 135
  •  و قد حوله های لباسی xx large از سر شانه تا پایین 145 می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما